Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، دو باند کلان قاچاق مواد مخدر را در شهرستان ایرانشهر شناسایی و مورد ضربه قرار دادند.

در این عملیات ضمن دستگیری تعدادی از قاچاقچیان، بیش از ۳ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از کشف ۱۰۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در محور مواصلاتی عسلویه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، سرهنگ حسین خواجه ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با اشاره به رصد و پایش مستمر جابجایی و دپوی کالای قاچاق و مواد مخدر اظهار داشت: در اقدامات پلیسی و اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در انتقال مواد مخدر از شهرستان عسلویه به استان‌های مرکزی این مهم به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی خودرو حامل مواد مخدر در ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی عسلویه گفت: مأموران با مشکوک به کامیون باری حامل بار هندوانه مشکوک محموله آن را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس پلیس عسلویه از کشف محموله تریاک جاسازی شده در بار هندوانه خبر داد و تصریح کرد: در بازرسی دقیق از کامیون و محموله مقدار 106 کیلوگرم موادمخدر تریاک که به‌صورت ماهرانه در 13 عدد هندوانه جاسازی شده و در قسمت‌های مختلف بار پخش شده بود کشف شد.

خواجه، با بیان اینکه در این عملیات 2 متهم دستگیر شد، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد. وضعیت امنیت عسلویه پایدار و مطلوب است. در راستای آرامش مردم با هرگونه ناهنجاری در بخش‌های مختلف برخورد قاطع می‌شود.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه