Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر با اشاره به اجرای طرح کنترل فشار خون گفت: فشار خون ۱۴۵ هزار و ۶۸۸ نفر از جمعیت بالای ۳۰ سال اندازه‌گیری و در سامانه سیب ثبت شد. ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

محمدرضا سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اسلامشهر، با اشاره به اجرای طرح ملی کنترل فشار خون در این شهرستان اظهار داشت: به منظور اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون 190 کاربر علاوه بر استقرار در تمامی ایستگاه‌های واحدهای بهداشتی، 55 ایستگاه ثابت و 60 ایستگاه سیار در مناطق مختلف شهرستان مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح فشار خون 50 درصد جمعیت بالای 30 سال تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اندازه‌گیری و در سامانه سیب یا سامانه سلامت ثبت شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر با اشاره به مشارکت تمامی ادارات شهرستان در اجرای این طرح افزود: تعداد زیادی از سازمان‌های دولتی و غیردولتی با مشارکت در این طرح یا معرفی تیم‌های سنجش فشار خون افراد بالای 30 سال در اجرای طرح ملی کنترل فشار خون اداره شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر را یاری کردند.

61 درصد جمعیت هدف سیستان و بلوچستان در طرح ملی «کنترل فشار خون» غربالگری شدند54 درصد جمعیت هدف سیستان و بلوچستان در طرح ملی «کنترل فشار خون» غربالگری شدند500 واحد ثابت بهداشتی در بسیج ملی کنترل فشار خون خراسان جنوبی فعالیت دارند

سلمانی تصریح کرد: بیش از 38 تیم سنجش فشار خون به همراه کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای کارخانجات و صنایع به 38 ایستگاه موقت در کارخانجات و صنایع تحت پوشش در شهرستان اسلامشهر اعزام و این طرح را اجرا کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر همچنین به استقرار ایستگاه‌های موقت فشار خون در برخی نقاط شهرستان اشاره کرد و گفت: 16 ایستگاه موقت سنجش فشار خون در بیمارستان امام رضا(ع)، بیمارستان امام زمان(عج)، اتاق اصناف، درمانگاه فرهنگیان، شهرداری‌های مرکزی اسلامشهر و مناطق 1 و 2 ، ساختمان تأمین اجتماعی، میدان میوه و تره‌بار، دارالقرآن اسلامشهر، ایستگاه مترو آزادگان، ساختمان فرهنگی شهرداری احمدآباد، کلینیک شبانه‌روزی مفتح و سه مطب مرکز طب کار مستقر بودند.

سلمانی با بیان اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز در اجرای این طرح حضور داشتند تصریح کرد: 6 ایستگاه موقت نیز در 6 پایگاه سنجش دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از اول تیرماه به مدت 2 هفته مستقر و در اجرای طرح ملی کنترل فشار خون با شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر همکاری داشتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر در پایان خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر دارای 19 مرکز خدمات جامع سلامت، 42 پایگاه سلامت و 13  خانه بهداشت که با تحت پوشش داشتن بیش از 483 هزار و 94 نفر، فشار خون 144 هزار و 688 نفر از جمعیت بالای 30 سال را اندازه‌گیری شده است.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد

سید مهدی حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: یک مرکز غیر مجاز که در خصوص ارائه خدمات پوست، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی فعالیت می‌کرد به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و مهروموم شد. 

این مسئول از ضبط وسایل و تجهیزات در این مرکز زیبایی غیرمجاز  پس از طی مراحل قانونی با دستور مقام قضائی و با حضور نماینده اداره اماکن، کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی خبر داد و گفت: به منظور صیانت از سلامت مردم، مباشران این مرکز به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گفته او این اقدام با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان خرمشهر انجام شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد