Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز یکشنبه در مراسم صبحگاه عمومی تیپ ۲۵ واکنش سریع نیرو مخصوص نیروی زمینی ارتش در تبریز، گفت: شرایط امروز جهان و منطقه، آمادگی بیش از پیش را الزامی کرده است.

وی افزود: دشمنان عنود، مستکبر و زخم خورده انقلاب، طرح و نقشه‌های شیطانی در سر دارند که آمادگی‌های مختلف ملی و نظامی می‌تواند این دسیسه‌ها را خنثی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرلشکر موسوی یادآوری کرد: هرچه آمادگی رزمی بالاتر باشد توان دفاع و توان هجوم بعد از دفاع اولیه را افزایش می‌دهد.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: ما شروع کننده هیچ جنگی نبوده‌ایم و نیستیم اما تکیه ما صرفاً بر دفاع نیست، ابتدا در زمان شروع حمله دشمن دفاع خواهیم کرد، اما قدرت هجومی و توان ضربه زدن ما بعد از شروع حمله متجاوزان ویران کننده و پشیمان کننده خواهد بود.

سرلشکر موسوی تشریح کرد: ما در دفاع مقدس یکبار به جهان ثابت کردیم که بر سر آرمان‌های خود تا کجا ایستاده‌ایم، امروز بسیار قدرتمندتر از آن زمان در دفاع از آرمان‌ها و دفاع از این ملت و کشور سر سوزنی کوتاه نخواهیم آمد.

۵۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ریاست کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند