Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور از مراحل ساخت و ساز مناطق سیل زده آق قلا بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی پیش از ظهر امروز از روند ساخت و ساز و تعمیر منازل سیل زده استان گلستان در گمیشان،خواجه نفس و آق قلا بازدید کرد.

طی جلسه قرارگاه سازندگی سلمان فارسی سپاه نینوا در آق قلا از سر گروههای جهادی فعال در حوزه سیل تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرایی در این جلسه گفت:در مرحله اول سیل گروه های جهادی و همه دستگاه ها انجام وظیفه کردند و مرحله اول به پایان رسیده است و وارد مرحله دوم ساخت و ساز و تعمیر شده ایم.که باید از همه ظرفیت گروه جهادی استفاده کرد.

در این جلسه نیز سرگروهه ای جهادی نقطه نظرات خود را جهت تسریع در روند بازسازی ها با مسئول سازمان بسیج سازندگی در میان گذاشتند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دلیجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در حاشیه برگزاری این نمایشگاه فرمانده سپاه ناحیه دلیجان گفت: همزمان با سالروز بسیج سازندگی در ۱۷ اردیبهشت‌ماه در شهرستان دلیجان بیش از ۱۵ عنوان برنامه در حال اجرا است که از مهم‌ترین و شاخص‌ترین آنها برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اعزام گروه‌های جهادی جهت خدمات‌رسانی به مناطق محروم و همچنین ویزیت رایگان، دیدار اعضای قرارگاه با مسئولان شهرستان و تجلیل از فعالین جهادی در سطح شهرستان است که ان‌شاءالله برگزار خواهد شد.

سرهنگ صادقی افزود: در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی و سازندگی اقدامات مؤثری در سال گذشته توسط بسیج سازندگی در سطح شهرستان دلیجان صورت گرفته است.

او تأکید کرد: پرداخت حدود ۹ میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی به فعالین اقتصاد مقاومتی و اقتصاد خانگی، بازسازی و مرمت ۲۰ واحد مسکونی متعلق به خانواده‌های محروم، احداث دو استخر آب کشاورزی، جدول‌گذاری ۲۰۰ متر نهر آب و همچنین فعال سازی ۶۰ صندوق قرض‌الحسنه در سطح شهرستان که از کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی حمایت می‌کنند بخشی از فعالیت‌های بسیج سازندگی در شهرستان دلیجان است.

او در انتها عنوان: در سطح شهرستان دلیجان حدود ۸۰ گروه جهادی فعال داریم که در زمینه‌های فرهنگی اجتماعی اقتصادی و عمرانی در حال خدمات رسانی به مردم شهرستان هستند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دلیجان
  • مشارکت بسیج در واکسیانسیون دام
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • ساخت ۱۰۴۰ واحد نهضت ملی مسکن در قم توسط بسیج سازندگی
  • آبرسانی به ۳۰ روستا توسط بسیج سازندگی استان البرز
  • گسترش فرهنگ جهادی از کار جهادی مهم‌تر است
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک