Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی کوهدشت با اشاره به اینکه دشت این شهرستان هم‌چنان جزو دشت‌های ممنوعه کشور است، گفت:کشت محصولات سازگار با کم‌آبی از جمله کلزا را در دستور کار داریم. ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

فرج‌علی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: امسال پیش‌بینی می‌شد که بارندگی مناسبی را در سطح این شهرستان داشته باشیم اما در اواسط اردیبهشت با کاهش بارندگی روبه‌رو شدیم و تنش کم‌آبی به محصولات، خساراتی را به کشاورزان وارد کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون 48هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان تحویل سیلوهای شهرستان کوهدشت شده‌، افزود: حدود 7هزار تن نیز گندم بذری از کشاورزان پیشرو تحویل گرفته شده‌است.

مدیر جهاد کشاورزی کوهدشت با بیان اینکه بیش از 50هزار تن برای خرید گندم نان در سطح گندم‌زارهای این شهرستان تولید می‌شود، عنوان کرد: کشت کلزا جزو برنامه‌های اولویت‌دار وزارت جهاد کشاورزی‌ست و در همین راستا توسعه کشت کلزا را به‌عنوان تغییر الگوی کشت در دستور کار داریم.

کرمان با بحران کم‌آبی روبه‌رو است؛ مصرف آب کشاورزی باید اصلاح شودبارش‌ها و سیلاب‌های امسال درد 40 ساله کم‌آبی در قم را دوا نمی‌‌کندمدیرکل منابع طبیعی استان اردبیل: خطر کم‌آبی و فرسایش خاک بسیار نگران‌کننده است

وی کشت کلزار را جزو نیازهای اساسی کشور معرفی و بیان کرد: کشت این محصول از نظر اقتصادی به‌صرفه بوده و ارقام کلزا با منطقه کم‌آب کوهدشت سازگار بوده به‌طوری‌که در سطح 3هکتار از اراضی این شهرستان12تن کلزا برداشت شده‌است.

امیری با تأکید بر اینکه دشت کوهدشت جزو دشت‌های ممنوعه کشور است، گفت: کشت کلزا نیاز آبی کمتری را دارا بوده، به‌ازای هر کیلو کلزا 3هزار و 440تومان به کشاورزان پرداخت می‌شود و مطالبات کلزاکاران کوهدشت نیز پرداخت شده‌است.

انتهای پیام/ ز

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع

 یوسف شعبانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بیان اینکه به کارگیری اتباع خارجی در همدان ممنوع است، افزود: سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی با ۹۰ میلیارد ریال جریمه کشف و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه همدان استان ممنوعه در بکارگیری کارگران اتباع خارجی است، گفت: در حال حاضر حدوداً ۷۰ شاغل اتباع خارجی به منظور انتقال تکنولوژی و دانش در استان به طور قانونی مشغول هستند.

گفتنی است استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، گیلان، مازندران، سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان و همدان به طور کامل اقامت اتباع در آنها ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش
  • واگذاری «استقلال» به هلدینگ خلیج فارس با عدل و انصاف سازگار نیست
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • شترداری رسته مزیت دار دامداری سازگار با اقلیم کشور
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • امروز با حافظ: من این حروف نوشتم چنان که غیر ندانست
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی