Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال شدن بند آزادسازی گریزمان به نوعی 12 میلیون یورو به این بازیکن ضرر زد!

طرفداری - یکی از دلایل اصرار اتلتیکو مادرید به فعال شدن بند آزادسازی آنتوان گریزمان مشخص شد.

به گزارش موندو دپورتیوو، داستان جالبی در پشت پرده رقم خورد تا گریزمان بالاخره آبی اناری شود. پس از تمام شدن کار فعال سازی بند آزادسازی، اتلتی در بیانیه‌ای عجیب مدعی شد چون گریزمان و بارسا پیش از 1 جولای به توافق کامل رسیده بودند، قرارداد این بازیکن با 120 میلیون یورو فسخ نمی‌شود و بارسا باید 200 میلیون یورو می‌پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتلتی به گفته انریکه سرزو قصد دارد رسما از بارسا در این رابطه شکایت کند تا 80 میلیون یوروی دیگر هم به جیب بزند. 

واکنش اتلتی سران بارسلونا را متحیر کرده است. بارسا می‌گوید زمانی که می‌توان با یک ماه انتظار، 80 میلیون یورو کمتر پرداخت، کاملا طبیعی است که آنها منتظر از راه رسیدن ماه جولای بمانند و سپس خرید گریزمان را رسمی کنند. در واقع اگر چنین بندی در قرارداد گریزمان نبود و قیمت او در تمام طول تابستان همان 200 میلیون یورو می‌ماند، انتقال او به بارسا به کلی منتفی بود چرا که باشگاه به هیچ عنوان حاضر نبود چنین رقمی پرداخت کند.

در جلسه‌ای که میان اسکار گرائو و میگل آنخل گیل مارین در مادرید برگزار شد، بارسا درخواست کرد 120 میلیون یورو را در چند قسط به اتلتی پرداخت کند. اتلتی اما نه تنها این درخواست را رد کرد بلکه خواهان دریافت 200 میلیون یورو به صورت نقد شد و در پیشنهادی که گیل مارین آن را سخاوتمدانه خواند، مدعی شد حاضر است گریزمان را در ازای 120 میلیون یورو به علاوه سمدو به بارسا واگذار کند تا هزینه نهایی انتقال 170 میلیون یورو باشد نه 200 میلیون یورو!

بارسا هم مطابق انتظار این پیشنهاد سخاوتمندانه را رد کرد و ترجیح داد بند آزادسازی گریزمان را پرداخت کند. جالب اینجاست که اتلتی از فعال شدن این بند، 12 میلیون یورو بیشتر به جیب زد. ماجرا از این قرار است که طبق توافق میان اتلتی و رئال سوسیداد، 20 درصد از رقم انتقال گریزمان به نماینده سن سباستین می‌رسد. مبلغ 24 میلیون یورو. اتلتی همچنین در قرارداد نجومی‌اش با گریزمان پذیرفته بود اگر چنانچه روزی با توافق دو طرفه، او را به باشگاهی دیگر فروخت، 10 درصد از رقم انتقال را به این ستاره فرانسوی بپردازد. یعنی اگر اتلتی با توافقی دو جانبه گریزمان را به بارسا واگذار می‌کرد، باید 12 میلیون یورو هم به خود گریزمان می‌پرداخت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، دومین فصل روبرت لواندوفسکی در بارسلونا به اندازه فصل اول او خوب نبود. لوا که فصل قبل 33 گل در همه رقابت‌ها زد و قبل از جام جهانی بی‌نظیر کار کرد، امسال تا اینجای فصل فقط 20 گل زده است.

ستاره 35 ساله لهستانی فصلی بدون جام را با بارسا پشت سر گذاشته و موفق به کسب هیچ افتخاری نشد. او در کورس آقای گلی نیز از آرتم دووبیک و جود بلینگام عقب مانده است.

لوا تابستان سال گذشته پیشنهادی عالی از فوتبال عربستان داشت ولی به‌خاطر بارسا رد کرد. پیشنهادی که هنوز هم سر جایش است و فوتبال سعودی خوش‌بین به اینکه بالاخره لوا پاسخ مثبت را بدهد اما طبق ادعای اسپورت، مهاجم لهستانی تمایلی برای جدایی ندارد و می‌خواهد به دو سال باقی‌مانده از قراردادش پایبند باشد. 

او قطعا فصل بعد خواهد ماند و طبق توافق قبلی، از ژوئن دستمزد او تصاعدی بالا خواهد رفت. در بارسلونا نیز از داشتن لوا راضی هستند و همکاری طرفین حداقل یک سال دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره