Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@07:23:07 GMT

"نیوکاسل"از چهارشنبه اکران می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۹۷۰۳

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: بر اساس نتیجه جلسه امروز شورای صنفی نمایش اکران فیلم سینمایی «نیوکاسل» از روز چهارشنبه ۲۶ تیر ماه به سرگروهی باغ کتاب آغاز و اکران فیلم «سامورایی در برلین» در زیرگروه ادامه خواهد داشت. ناطقان: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره جلسه شورای صنفی نمایش که در تاریخ یکشنبه ۲۳ تیر ماه برگزار شد گفت: بر اساس نتیجه جلسه امروز شورای صنفی نمایش اکران فیلم سینمایی «نیوکاسل» از روز چهارشنبه ۲۶ تیر ماه به سرگروهی باغ کتاب آغاز و اکران فیلم «سامورایی در برلین» در زیرگروه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در همین راستا ادامه داد: همچنین قرارداد فیلم «مردی بدون سایه» به سرگروهی سینما فرهنگ بعد از پایان فیلم «تپلی و من» ثبت شد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره اتفاقات و حاشیه‌های پردیس باغ کتاب خاطرنشان کرد: درباره اتفاقات پردیس باغ کتاب رعایت قانون و احترام به مخاطبین سینما خواسته شورای صنفی است و لزوماً باید حفظ شود، در صورت بروز هرگونه مسائل امنیتی ذینفعان آن مجموعه باید پاسخگو باشند، بستن درب مجموعه و خاموش کردن برق به ما گزارش شده که قرار شد از آنجایی که عملکرد سینماها در چارچوب قوانین و مقررات ارشاد است، مستندات مکتوب به معاونت سینمایی ارائه شد. منبع: میزان برچسب ها: نیوکاسل ، چهارشنبه ، اکران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نیوکاسل چهارشنبه اکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

19 سال پیش در چنین روزی؛ سوپرگل وین رونی به نیوکاسل (2005/4/24) / فیلم

شوت مهارنشدنی وین رونی مقابل نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس.

دانلود (3.1MB)

دیگر خبرها

  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • 19 سال پیش در چنین روزی؛ سوپرگل وین رونی به نیوکاسل (2005/4/24) / فیلم
  • روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد