Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ ثبت نام مرحله دوم وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری برای آن دسته از افرادی که عقد آن‌ها در سال ۹۷ یا در سه ماهه نخست سال ۹۸ ثبت شده باشد، از امروز و همزمان با میلاد مسعود امام هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۳ مردادماه ۹۸ در سایت صندوق به نشانی cspf.ir ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج برای ۱۵۰۰ نفر از فرزندان بازنشستگان براساس اولویت تعلق خواهد گرفت که پس از احراز شرایط لازم، فقط به حساب متقاضی (بازنشستگان و موظفین (همسر بازنشسته) مشترک صندوق) در بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده و از این حساب حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند، واریز خواهد شد.

گفتنی است، متقاضیانی که در دور قبل ثبت نام کرده‌اند، نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، پرداخت اقساط این وام، ۶۰ ماهه با کارمزد سالیانه ۸ درصد است و مبلغ اقساط (اصل +کارمزد) ماهیانه ۴ میلیون ریال خواهد بود که از حقوق فرد متقاضی کسر می‌شود. همچنین پس از اتمام مهلت ثبت نام، میزان حقوق بازنشسته مورد بررسی قرارگرفته و اولویت بندی بر اساس کمترین میزان حقوق دریافتی بازنشستگی انجام و اسامی ۱۵۰۰ نفر وام گیرنده در سایت صندوق بازنشستگی کشوری قابل دسترس خواهد بود. منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، صندوق بازنشستگی کشوری ، ثبت نام مرحله دوم وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری ، وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری ، وام ازدواج ، حقوق بازنشستگی ، صندوق بازنشستگی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 صندوق بازنشستگی کشوری ثبت نام مرحله دوم وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری وام ازدواج حقوق بازنشستگی صندوق بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

در فروردین ماه حدود ۴۴۰ میلیارد تومان منابع برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان فراهم شد.

به گزارش تسنیم، در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد حدود ۴۴۰ میلیارد تومان درامد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این تغییرات بر اساس حکم مندرج در بند ر تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ اعمال شده است.

این درآمد طبق حکم قانون بودجه صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد. این برای نخستین بار است که از سازوکار مالیات ارزش افزوده برای پوشش افزایش هزینه‌های مرتبط با حقوق بازشستگان استفاده شده است.

دیگر خبرها

  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه سال جاری
  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • خبر جدید درمورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد