Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماشین سازی چند دیدار تدارکاتی را در دستور کار خود قرار داده است.

طرفداری- تیم ماشین سازی تبریز که اردوی پیش فصل خودش را در تبریز برگزار کرده، روز سه شنبه در ورزشگاه بنیان دیزل و پشت درهای بسته به مصاف نود ارومیه خواهد رفت تا آخرین بازی تدارکاتی را در این اردو انجام داده باشد.

اردوی ماشین سازان در تبریز روز 4شنبه به پایان می‌رسد و بعد از آن قرار است بازیکنان این تیم راهی تهران شوند و دو بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری را در دستور کار قرار بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این دوبازی، ماشین سازی ممکن است در یک تورنمنت داخلی نیز شرکت کند که حضور در آن به نظر و تصمیم سرمربی تیم بستگی دارد.

بازی تدارکاتی سبزهای تبریز مقابل همشهری قرمزپوش این تیم، بعد از پایان اردوی تراکتور در ترکیه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت توافق سرمربیان، بازیکنان دو تیم به مصاف هم خواهند رفت تا پیش از شروع فصل محک جدی را پشت سربگذارند.

به نقل از فارس، ضمن اینکه قرار است رسول خطیبی نظر نهایی خودش را در مورد بازیکنان برزیلی(یک مدافع و یک دروازه‌بان) حاضر در تمرینات این تیم، امروز اعلام کند و در صورت موافقت او، مذاکره با این دوبازیکن به مرحله نهایی خواهد رسید. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در شرایطی به مصاف ذوب آهن می‌رود که نکونام کمترین تغییر را در این دیدار نسبت به بازی گذشته خواهد داشت.

آبی‌پوشان در بازی قبل حسینی، سیلوا و سهرابیان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به احتمال بسیار زیاد دو مدافع آبی‌ها در این دیدار حداقل در ترکیب اصلی غایب هستند.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، حسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس (امید حامدی فر)، جلال الدین ماشارپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

گفتنی است نیک نفس در تمرین روز پنجشنبه آسیب دید، ولی بعید است این بازیکن به بازی با ذوب آهن نرسد، اما در صورت غیبت وی در ترکیب اصلی حامدی فر جای او را خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • آزاد راه ارومیه _تبریز تکمیل می شود
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند