Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج گفت: متولیان اصلی در صحنه ساماندهی کودکان کار و خیابانی غایب هستند و شهرداری برغم آنکه رأساً عهده دار مسئولیتی نیست اما در غربالگری و حمایت از آنها اقدامات متعددی انجام داده است.

به گزارش ایلنا، سارا دشت گرد، امروز طی سخنانی در صد و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر کرج که با حضور مدیرکل سیاسی و اجتماعی استانداری البرز برگزار شد، بیان داشت: بسیاری از مشکلات کنونی جامعه توسط دولت قابل پیگیری و رفع است و ارتباط چندانی به مدیریت شهری پیدا نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش سرسام آور نرخ اجاره بها در شرایطی که حقوق کارکنان تنها 8 درصد افزایش داشته و قشر مستأجر برای جلب نظر صاحب خانه ها به فشار مضاعفی افتاده اند، از نمونه همین مشکلات است.

وی افزود: مرکز پژوهش های شورای شهر کرج در حوزه زنان سرپرست خانوار مطالعات و نشست هایی داشته است اما باید گفت که حتی آمار منسجم و قابل استنادی از تعداد زنان سرپرست خانوار در سطح استان و کرج وجود ندارد یا حداقل به ما ارائه نشده است و در مقطعی مسئولان استانی از ارائه تسهیلات ارزان قیمت به این قشر خبر دادند اما آنها در مراجعات به دفتر اینجانب از سختی های تامین ضامن برای اخذ وام گلایه جدی کردند.

این مسئول با اشاره به تاکید معاون استاندار البرز مبنی بر تقویت نشاط اجتماعی، اظهار کرد: نشاط واقعی باید در کانون خانواده ها خلق شود و این مهم زمانی اتفاق می افتد که معیشت و اقتصاد خانواده ها در شرایط نرمالی باشد و افراد برای تامین سرپناه یا ثبت نام فرزندان شان در مدارس باکیفیت و موضوعات این چنینی در مضیقه نباشند، در غیر این صورت برگزاری جشن های شهری به تنهایی نشاط آفرین نخواهد بود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال حقوق زنان سیاسی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کودکان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود

مسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور در سفر یک روزه به مشهد مقدس در جلسات متعدد با مسئولان فرهنگی، شهری و دانشگاهی استان خراسان رضوی دیدار کرد که در نتیجه این جلسات تصمیمات مهمی برای ساماندهی مُد و پوشاک استان اتخاذ شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجید امامی مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با مهم ارزیابی کردن برگزاری جلسه کارگروه مد و لباس استان خراسان رضوی گفت: در این جلسه مقرر شد بخشی از فرآیندهای نظارت بر توزیع پوشاک و تبلیغات فضای مجازی به استان‌ها واگذار شود و کنش‌گران مردمی و ناظران امین از این پس در این فرایندها فعالیت منسجم‌تری داشته باشند.

در دیدار مسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور با معاون فرهنگی شهرداری مشهد نیز، بررسی‌های لازم برای تأسیس و بازگشایی بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب انجام شد و این مرکز به زودی به همت شهرداری مشهد و ستاد حجاب و عفاف استان خراسان رضوی افتتاح می‌شود.

در این سفر سیدمجید امامی با رئیس و معاونین دانشگاه فردوسی مشهد دیدار و بر "توسعه فعالیت‌های این دانشگاه در عرصه مد و سبک پوشش دانشجویی" تأکید کرد.

نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب

برگزاری جشنواره بزرگ طراحی لباس دخترانهمسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور و مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی در جلسه‌ای، آخرین اقدامات برای برگزاری "جشنواره بزرگ طراحی لباس دخترانه" را بررسی کردند. قرار است این جشنواره در آینده‌ای نزدیک با پیگیری و همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شود.

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور همچنین در سفر یک روزه خود به مشهد مقدس که تا بامداد امروز ادامه داشت، در طرح طوبی ویژه توانمندسازی تبلیغ و ترویج زیست عفیفانه طی سخنانی بر "ظرفیت‌ها و لزوم مردمی‌سازی اقدامات و برنامه‌ها در عرصه ساماندهی مد و لباس ایرانی اسلامی" تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول