Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

 فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات حساب شده اطلاعاتی و پلیسی یک محموله به ارزش ۱۱۰میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بخش ساحلی شهرستان تنگستان کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، سردار خلیل واعظی اظهار داشت: در یک عملیات حساب شده اطلاعاتی و پلیسی یک محموله به ارزش ۱۱۰میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بخش ساحلی شهرستان تنگستان کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس بر فعل و انفعالات قاچاقچیان حرفه‌ای موقعیت مکانی یک محموله بزرگ قاچاق در محدوده شهرستان تنگستان مورد شناسایی قرار گرفت.

وی بیان کرد: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله بزرگ قاچاق را در موقعیتی مناسب در بخش  ساحلی تنگستان تخلیه کنند که پس از اطلاع از حضور و عملیات پلیس به سمت آب‌های بین المللی متواری شدند.

به گفته سردار واعظی در پی درخواست پلیس و با همکاری نیروی دریایی سپاه پاسداران شناور حامل قاچاق در آب‌های سرزمینی توقیف و به ساحل هدایت شد.

وی اظهار داشت: در بازرسی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تنگستان  از این شناور حدود ۴۰۰ ماینر و متعلقات مربوطه(قابل استفاده در استخراج ارز دیجیتال)، ۱۸۵ دستگاه تلفن همراه و تبلت، ۲۴۰ دستگاه ساعت، هزار و 359 بسته تنباکو، هزار و 555 بسته انواع سیگار و مقادیری اقلام ممنوعه کشف شد.

 سردار واعظی با بیان اینکه در این عملیات دریابانی شهرستان تنگستان نیز در هنگام تخلیه کالا  با پلیس همکاری داشتند ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را حدود ۱۱۰میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه تا کنون یک نفر متهم دستگیر و یک فروند شناور توقیف شده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محموله بزرگ قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سیگار قاچاق در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️، سرهنگ حسین عجم  گفت: ماموران گشت یگان امداد شهرستان میامی حین گشت زنی هدفمند در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه وانت مزدا مظنون شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.
وی به بازید بار خودرو و کشف ۱۲۲ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق اشاره کرد و گفت: تمامی سیگار‌ها ساخت کشور آمریکا بود که کارشناسان ارزش آن را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ عجم از توقیف خودرو و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد و افزود: پرونده تشکیل و همراه متهمان به مراجع قانونی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان