Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@06:07:18 GMT

بررسی هاستینگ ایران سرور و خدمات آن

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۰۵۲۸

بررسی هاستینگ ایران سرور و خدمات آن

هاست‌های ایران سرور “ IranServer.Com ” جزو بهترین هاست‌های ایران است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران سرور، پس از سال‌ها تجربه و تست‌های مختلف روی شرکت‌های ارائه دهنده هاست، به این نتیجه رسیدیم که هاست‌های ایران سرور “ IranServer.Com ” جزو بهترین هاست‌های ایران است و نمونه مشابه ایران سرور که خدمات هاست را با چنین قدرتی ارائه دهد، وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرعت هاست‌های ایران سرور

اگر قصد خرید هاست از ایران سرور را داشته باشید، متوجه سه نوع هاست متفاوت از این شرکت خواهید شد که در ادامه به نحوه انتخاب هاست متناسب با نیازهای شما خواهیم پرداخت:

هاست لینوکس ایران سرور:

هاست‌های لینوکس ایران سرور مناسب افراد و وب‌سایت‌هایی می‌باشد که قصد راه‌اندازی یک صفحه HTML استاتیک و یا میزبانی از وب‌سایت‌های کم ترافیک را دارند. همچنین این نوع از هاست‌های ایران سرور برای وب‌سایت‌های شخصی مناسب بوده و از MYSQL و PHP پشتیبانی می‌کند.

هاست وردپرس ایران سرور:

قبل از اینکه بگوییم هاست وردپرس چیست بگذارید به توضیحات کوتاهی در مورد وردپرس بپردازیم؛ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می‌باشد که در سرتاسر دنیا در حال استفاده است و حدود ۷۰ درصد وب‌سایت‌های جهان توسط این سیستم مدیریت و میزبانی می‌شود. ایران سرور اولین ارائه دهنده سرویس‌های هاست وردپرس در ایران می‌باشد. هاست‌های وردپرس ایران سرور برای Wordpress بهینه‌سازی شده است تا سرعت بالایی به صاحب آن وب‌سایت دهد.

هاست ابری ایران سرور:

هاست‌های ابری ایران سرور مساوی است با سرعت و قدرت. کیفیتی که این هاست از آن برخوردار می‌باشد در نوع خودش بی‌نظیر است و مشابه آن پیدا نخواهید کرد، سایتتان را با سرعتی برقآسا بر روی مدل میزبانی نوآورانه ایران سرور میزبانی کنید و برای میزبانی از ترافیک‌های سنگین آماده باشید.

هاست ویندوز ایران سرور:

همان طور که از اسمش پیداست این نوع هاست، مختص به سیستم‌هایی است که بر پایه ویندوز، برنامه‌نویسی و توسعه داده شده است. برای مثال سیستم مدیریت محتوای DNN یکی از این سیستم‌ها می‌باشد که با زبان برنامه‌نویسی ASP.NET توسعه داده شده است و به طور کلی هاست‌های ویندوزی ایران سرور برای افرادی که از این سیستم‌ها استفاده می‌کنند، مناسب است.

پشتیبانی پرآوازه

همانطور که قبل‌تر اشاره کردم، ایران سرور جزو معدود شرکت‌های هاستینگی است که وقتی مردم از آن یاد می‌کنند سه چیز در ذهنشان تداعی می‌شود: "سرعت، کیفیت و پشتیبانی".

ایران سرور با دارا بودن دو شیفت در تیم فروش و سه شیفت پشتیبانی، ۲۴ ساعت در خدمت شما عزیزان است و پاسخگوی مشتریان می‌باشد.

به جرات می‌گوییم؛ ایران سرور یکی از بهترین هاستینگ‌های ایران است.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران سرور هاستینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه

نمایندگان کشورهای عضو گروه بریکس، در نشست دو روزه خود سیاست‌های کلی بریکس در نظام بین‌المللی کنونی را مورد بحث و بررسی قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان ملی کشورهای عضو بریکس موسوم به "شرپاها/ سوشرپاهای" بریکس طی روزهای 3 و 4 اردیبهشت در مسکو گرد هم آمدند تا آخرین وضعیت همکاری‌ها در گروه بریکس را بررسی کنند. 

نمایندگان 10 کشور عضو بریکس در مسکو بر همبستگی بیشتر گروه بریکس و توسعه همکاری‌ها با کشورهای غیر عضو تاکید کردند.

در این نشست فرمول‌های مختلف همکاری با کشورهای غیر عضو مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

هیاتی به ریاست "مجید صمد زاده صابر" از سوی ایران در این نشست حضور یافت و مواضع کشورمان را برای سایر اعضا تشریح کرد.

این نشست دومین نشست نمایندگان ملی بریکس در سال جاری میلادی محسوب می‌شود. اعضا توافق کردند که رایزنی‌های خود را بصورت منظم ادامه دهند.

گروه بریکس شامل کشورهای ایران، برزیل، روسیه، چین، هند، آفریقای جنوبی، مصر، اتیوپی، عربستان سعودی و امارات متحده عربی است.

تاکید ایران بر حضور جدی در رویدادهای بریکستشریح برنامه کاری احمدیان در روسیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • سئو سایت وردپرس چیست؟
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد