Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرسپولیسی‌ها از هفته گذشته در ترکیه حضور یافتند و تمرینات آماده سازی را انجام دادند تا برای شروع لیگ برتر آماده شوند. قرار است شاگردان کالدرون ۲۹ تیر به تهران بازگردند تا پس از ۲ روز استراحت، آماده رقابت‌های جام شهدا شوند.

محمد حسین کنعانی زادگان در این خصوص بیان کرد: شرایط خدا را شکر خوب است و اردوی پیش‌فصل خوبی را در ترکیه پشت سر می‌گذاریم و قول می‌دهم امسال نیز به مانند سال‌های قبل که همه با جان و دل بازی می‌کردند، تمرکزمان را برای موفقیت تیم بگذاریم تا سال خوبی داشته باشم و موفق شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شرایط خودم نیز ایده‌آل است و انگیزه زیادی دارم تا خودم را به مردم و تماشاگران خوب پرسپولیس ثابت کنم. خوشبختانه بدنم از نظر فنی آماده است و شرایط روحی خوبی دارم.

محسن ربیع خواه در این خصوص گفت: خدا را شکر شرایط زمین، اردو و هتل خوب است و هر روز تمرین می‌کنیم که بهتر شویم. درباره هواداران هم باید بگویم که خودشان همه چیز را می‌دانند و فقط چیزی که می‌ماند، حمایت است.

شایان مصلح نیز آخرین بازیکنی بود که صحبت کرد و اظهار داشت: شرایط اردو خیلی خوب و تمام امکانات فراهم است. آب و هوا خوب و مساعد است و امیدوارم اردوی خوبی داشته باشیم و تا الان همه چیز خوب بوده است و انشالله بتوانیم این اردو را با موفقیت و بدون مصدوم تمام کنیم و آماده شرکت در مسابقات لیگ شویم.

مدافع پرسپولیس در پایان در مورد مصدومیتش گفت: اوضاع من خیلی بهتر شده است و الان با تیم کار می‌کنم. البته فوتبال بازی نمی‌کنم، اما وضعیت پایم خیلی بهتر شده است.

بیشتر بخوانید:

کالدرون: بازیکنان روحیه خوبی دارند/ جذب مهاجم خارجی مهم است

برنامه بازی های دوستانه پرسپولیس در ترکیه مشخص شد

باقری یکشنبه به اردوی سرخپوشان ملحق می‌شود

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • (ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر
  • باشگاه سپاهان؛ بانوان پرسپولیسی رفتار ناشایستی داشتند
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند