Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور ۱۱۷ کماندار از ۲۵ استان کشور به مدت ۲ روز به میزبانی شهر تبریز در آذربایجان شرقی برگزار شد.

وی بیان کرد: «امیدرضا صفایی‌پور» از اصفهان بالاتر از تیمورپور بر سکوی قهرمانی ایستاد و صادق اشرفی از آذربایجان‌شرقی به مقام سوم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بخش ریکرو بانوان نیز ورزشکارانی از آذربایجان‌شرقی، تهران و یزد به ترتیب اول تا سوم شدند.

رییس هیات تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی گفت: مرداد ماه سال گذشته چهارمین مرحله مسابقات رنکینگ کشوری با حضور ۱۵۰ کماندار در ۲ بخش مردان و بانوان به میزبانی ارومیه برگزار شد.

در رشته تیراندازی با کمان ۱۲۰ نفر بیمه شده ورزشی در استان فعالیت دارند؛ در سال ۱۳۹۶ هیات آذربایجان غربی در رده بیستم کشور قرار داشت و امید است این رتبه بهبود یابد.

«الهام غفاری قره باغ و بهرام تیمور زاده» کمانداران ملی پوش ارومیه ای عضو تیم ملی کشور هستند.

تیراندازی با کمان ورزشی کم خطر و سرگرم کننده برای همه سنین به شمار می رود و باعث افزایش تمرکز و مهارت تعیین هدف می شود؛ این رشته از ورزش های توصیه شده پیامبر اسلام نیز به شمار می رود.

۷۱۵۶/‏۷۱۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیراندازی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح روز گذشته (۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است. در روز دوم و پایانی این پیکارهای زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در فرم دائوشو موفق شد به عنوان دومی دست یابد و صاحب مدال نقره شود. در این فرم ورزشکاران چین مقام‌های اول و سوم را از آن خود کردند.

در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ شرکت‌کننده حضور یافته‌اند.

کد خبر 6088646 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی