Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا اسماعیل عفیفه در گفت‌وگویی اعلام کرده است: «فیلمنامه‌ سریال «جیران» در جلسات اخیر شورای پروانه آثار غیرسینمایی، پروانه ساخت گرفته است. فیلمنامه این سریال تاریخی را احسان جوانمرد و حسن فتحی نوشته‌اند و با کارگردانی حسن فتحی ساخته خواهد شد.»

عفیفه افزود: «پیش‌تولید، ساخت و انتخاب لوکیشن‌های «جیران» در تهران آغاز شده است و به‌زودی عوامل و بازیگران این سریال معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که : ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد ... »

حسن فتحی پیش از این سریال‌هایی چون «شهرزاد»، «در مسیر زاینده رود»، «اشک‌ها و لبخندها»، «میوه ممنوعه»، «مدار صفر درجه»، «شب دهم»، «پهلوانان نمی‌میرند» و فیلم‌های سینمایی چون «یک روز دیگر»، «کیفر»، «پستچی سه بار در نمی‌زند» و «ازدواج به سبک ایرانی» را کارگردانی کرده است.

کد خبر 447709

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سریال خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزانه گیری برنج در کلات آغاز شد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  بخشدار هزار مسجد کلات گفت: با آغاز خزانه گیری برنج فصل تولید و کشت برنج دراین بخش وارد مرحله جدیدی شده است.

جواد دولتخواه افزود: خزانه نزد شالی کاران از اهمیت خاصی برخوردار بوده و به طور معمول در هر ۱۰۰ متر مربع خزانه در شرایط مناسب از نظر آب، نور و فضا حداکثر ۳۰ کیلوگرم بذر نگهداری می شود.

وی ادامه داد: بذرهای داخل خزانه بعد از گذشت دو تا سه هفته برای نشا آماده می شوند.

دولتخواه اظهارکرد: جمعیت این بخش هشت هزار نفر بوده که چهار هزار نفر از این تعداد در شهر لاین و بقیه در ۱۳ روستای سکونت دارند و شغل همه آنها کشاورزی و تولید برنج است.

 رقم  دم سیاه معروف ترین رقم محصول تولیدی این خطه است.

دیگر خبرها

  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • رستگاری به افق فلسطین
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • چند عکس دیده نشده از هنرمندی که «مست عشق» را روی پرده ندید
  • نخستین اظهار نظر اسماعیلیان در مورد سریال رمضانی الحشاشین
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • خزانه گیری برنج در کلات آغاز شد
  • عبور «مست عشق» از هفت خان
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳