Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:43:07 GMT

اصفهان میزبان نوجوانان هندبالیست کشور

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۱۲۴۹

اصفهان میزبان نوجوانان هندبالیست کشور

سید حسن افتخاری رئیس هیئت هندبال استان اصفهان در رابطه با برگزاری مسابقات هندبال نوجوانان در اصفهان به خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: ورود تیم‌ها از بیست و یکم تیر ماه آغاز شده و تا بیست و هفتم همین ماه ادامه دارد.

رئیس هیئت هندبال اصفهان در ادامه افزود: سی و دو تیم در این مسابقات در هشت گروه چهار تیمه شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مرحله بعدی مسابقات بین ۱۶ تیم به صورت پلی آف خواهد بود و مسابقات با روش حذفی تا فینال ادامه می‌یابد.

وی در رابطه با جوایز اهدایی به تیم‌های برگزیده این مسابقات تصریح کرد: تیم‌های منتخب در این مسابقات جوایزی را از طرف فدراسیون هندبال دریافت خواهند کرد.

افتخاری درباره میزان مشارکت تیم‌ها از اقصی نقاط کشور عنوان کرد: از اکثر استان‌ها در این مسابقات شرکت کرده اند و هشت تیم هم از اصفهان در این مسابقات حضور دارند که شامل ذوب آهن، فولاد مبارکه سپاهان، خمینی شهر، نجف آباد، فلاورجان، کاشان، پیشگامان و عدل اصفهان خواهند بود.

رئیس هیئت هندبال اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقات در سالن مالک اشتر خمینی شهر و همچنین سالن شهید سجادی در خیابان آمادگاه اصفهان برگزار می‌شوند.


انتهای پیام/م   برگزاری مسابقات هندبال نوجوانان در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی رئیس هیأت اسکی استان اصفهان ظهر دوشنبه با حضور عباس نظریان رئیس فدراسیون، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر اعضای مجمع در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران برگزار شد که در نهایت محمود یسلیانی ریاست هیئت را به دست گرفت.

در این مجمع وجیهه مطهری و محمود یسلیانی ثبت‌نام کرده بودند که وجیهه مطهری انصراف خود را اعلام کرد.

محمود یسلیانی پس از رأی گیری از ۱۵ رأی مأخوذه ۱۳ رأی کسب و برای چهارسال آینده به عنوان رئیس هیئت اسکی انتخاب شد.

همچنین وجیهه مطهری به عنوان نایب رئیس هیأت، عبدالرضا اسفنانی به عنوان خزانه دار و فرشته جلالی، عبدالرضا سپیانی و علیرضا بهزادیان فر به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مجمع، اظهار کرد: در چند سال اخیر رشته اسکی در سطح کشور و استان شاهد اتفاقات خوبی بود. با همکاری فدراسیون و هیئت استان اصفهان، با دریافت گواهی بین‌المللی، پیست اسکی فریدون‌شهر بین‌المللی شد. شرایط خدماتی و امکانات پیست فریدون‌شهر، بهبود چشم‌گیری داشته و امیدواریم که این روند رو به رشد ادامه دار باشد.

وی افزود: روند توسعه و رشد اسکی استان با همدلی و هم‌افزایی ادامه خواهد داشت. باید در کنار توسعه اسکی روی برف، توسعه همه رشته‌های زیرمجموعه این هیئت به ویژه اسکی روی چمن را هم در دستور کار قرار دهیم. امسال اسکی روی یخ در بخش دختران اولین مقام بین‌المللی ورزش کشور را به دست آوردند. روزهای درخشانی در انتظار این رشته است.

کد خبر 6098221

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • نبرد هندبالیست‌های آلومینیوم در اصفهان 
  • اصفهان؛ میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان