Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:09:44 GMT

خودروی لوکس میلیاردی در جهرم توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۱۳۷۳

خودروی لوکس میلیاردی در جهرم توقیف شد

سردار رهام بخش حبیبی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم هنگام کنترل خودروهای عبوری، به یک کامیون حامل خودروی خارجی مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران پس از بررسی متوجه شدند که خودرو BMW فاقد هرگونه مدارک و اوراق گمرکی می‌باشد و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش خودرو قاچاق مکشوفه، ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۸۶ کیلومتری مرکز استان فارس واقع شده است.

یک تصادف خونین در شمال فارس

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس نیز از وقوع یک فقره تصادف در شمال شیراز خبر داد و گفت: بر اثر واژگونی یک سواری پژو ۴۰۵ در محور صفاشهر-شیراز ۲ نفر کشته و یک نفر مجروح شدند. سرهنگ عبدالهاشم دهقانیان فزود: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور صفاشهر-شیراز، به مأموران اعلام شد.

وی ادامه داد: مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری پژو ۴۰۵ با چهار سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن ۲ نفر از سرنشینان بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرده و یک نفر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه کارشناسان نداشتن توجه به جلو راننده را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کرده‌اند، گفت: فوت سرنشینان ناشی از تصادفات به دلیل استفاده نکردن از کمربند ایمنی است؛ کمربند حافظ جان راننده و همراهان می‌باشد و استفاده از آن هنگام رانندگی ضروری است.

صفاشهر در فاصله ۱۸۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

۹۸۷۳/‏۶۱۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خودرو کالای قاچاق جهرم پلیس فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از توقیف یک دستگاه کامیون ایسوزو و کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق توسط مأموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان قزوین در راستای مأموریت‌های محوله و بررسی خودروهای مشکوک در عوارضی شماره سه، به یک دستگاه خودرو  مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، خاطرنشان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود درصورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور قاچاقچی سوخت نقره داغ شد

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • فیلم | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!​
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق