Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) دو مجموعه شعر کودک «تو خودت گُل هستی» و «زائر کوچک» معرفی می‌شود. تاریخ انتشار: 18:00 - 23 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۱۷۰

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، «تو خودت گُل هستی» مجموعه شعری از سروده‌ شاعران مختلف با موضوع امام رضا(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آرزو»، «مهدکودک»، «نقاشی»، «زیارت»، «راز»، «سفر»، «میهمانی»، «روز تولد»، «عکس قشنگ»، «خواب»، «شاد، چون پروانه»، «آفتاب توس»، «تو خودت گل هستی» عناوین این مجموعه شعری را تشکیل داده‌اند.


اسماعیل الله دادی، زهرا داوری، مریم زرنشان، مریم زندی، طیبه‌شامانی، شهلا شهبازی، راحمه شهریاری، منصوره عرب خراسانی، معصومه مرادی، منیره هاشمی شاعران این مجموعه هستند.

«زائر کوچک» نیز شعر‌های رضوی سیده فرشته حسن‌زاده برای گروه سنی (الف و ب) است. شعر‌های این اثر با مضامین زیارت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، با حال و هوایی کودکانه سروده شده اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شعر رضوی سوره مهر معرفی کتاب امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ماهی جان در قزوین

ماهی جان کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند