Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برگزاری برنا از تهران ؛  علی نوذرپور در دیدار با فرماندهان نهادهای نظامی و انتظامی منطقه22 با بیان اینکه رویه مدیریت شهری گذشته و مدیریت جدید شهری در اعمال قانون بسیار متفاوت است، گفت: در مدیریت شهری گذشته کمک های تجهیزاتی و مالی به نهادهای نظامی می شد که برابر قانون نبود و هیچ ردیف بودجه ای برای آنها دیده نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوذرپور با بیان اینکه قانون، رمز اعتماد اجتماعی شهروندان به مدیریت شهری است، افزود: اگر برخی کمک ها به نهادها در دوره جدید مدیریت شهری محدود شده است فقط به دلیل احترام به قانون و داشتن شهری با ضوابط است و نباید باعث سوءتفاهم ها  و نگرانی ها شود.

وی با بیان اینکه هیح اقدام خلاف قانون در مدیریت شهری منطقه22 اتفاق نخواهد افتاد، گفت: مدیریت جدید شهری منطقه به عنوان مجری قانون در حوزه معماری و شهری خود را ملزم به لحاظ نمودن دو اصل قانون مداری و رعایت قانون در تصمیمات مدیریتی نموده است.

شهردار منطقه22، قانون مداری و رعایت مقررات و موازین قانونی را از جمله موارد بسیار مهم و مورد توجه شهردار تهران عنوان کرد و گفت: اگر همکاری و همراهی نهاد های نظامی و انتظامی نباشد مدیریت شهری برای اجرای قانون تنها است و احتیاج به کمک شما داریم.

وی با اشاره به اوضاع کنونی کشور، خاطر نشان کرد: دستگاه های حاکمیتی و خدماتی باید خدمتگزار مردم باشند و رضایتمندی آنان را بدست آورند تا سرمایه اجتماعی که  برای پایداری نظام لازم است، حفظ شود.

شهردار منطقه ۲۲ با بیان این که برای حفظ و نگهداری بوستان چیتگر تمیدات بیشتری را پیش بینی کرده ایم، گفت: آتش سوزی اخیر چیتگر شیطنت‌ گروه خاصی بود که موفق نشدند به هدف خود برسند .

نوذرپور با بیان اینکه  برای آبیاری بوستان جنگلی چیتگر با مشکل رو به رو بودیم، ادامه داد: با ساخت مخازن و جمع آوری روان آب ها تلاش کردیم بدون استفاده از منابع سازمان آب، آبیاری این پارک 8۵۰ هکتاری را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه حریم این منطقه22 سه برابر مساحت منطقه است، افزود: برای حفظ و نگهداری حریم منطقه تنها هستیم و به کمک های شما نهادهای نظامی و انتظامی احتیاج داریم.

نوذرپور با بیان اینکه حریم منطقه22 تنفسگاه تهران است، گفت: باید با همکاری نهادهای نظامی و انتظامی نگذاریم تا سودجویان در حریم منطقه22 ساخت و ساز غیر قانونی کنند، که اگر این اتفاق بیفتد مشکلات اکوسیستمی بسیاری گریبانگیر شهروندان تهرانی می شود.

وی همچنین گفت که بخشی از ساختمان‌ها مربوط به نهادهای دولتی، نظامی و انتظامی است و بخشی هم مربوط به بخش خصوصی است. به هر حال باید تمهیداتی بیاندیشیم برای اینکه هم حقوق مردم رعایت شود هم این که منجر به ساخت و سازهای خارج از ظرفیت های اکولوژیکی منطقه نشود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حقوق ساخت و ساز سرمایه قانون معماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: خودرو‌های عرضه غذا برای فعالیت نیازمند دریافت مجوز هستند و فعالیت آنها بدون رعایت اصول، علاوه بر مشکلات ترافیکی و زیست محیطی با ایجاد سد معبر در فضا‌های شهری تجاوز به حقوق شهر و شهروندان محسوب می‌شود.

علی اصغر طاهری افزود: بر این اساس، طرح ساماندهی فعالیت این مشاغل سیار با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران آغاز شده است.

معاون شهردار منطقه ۲ گفت: در این طرح مشاغل سیار که در مکان‌های نامناسب فعالیت می‌کنند به مکان‌هایی با شرایط مناسب و بدون ایجاد مشکلات ترافیکی و زیست محیطی منتقل می‌شوند.

علی اصغر طاهری افزود: رعایت قوانین و مقررات ترافیکی به‌منظور جلوگیری از ترافیک در سطح معابر، در نظرگرفتن فاصله استاندارد و مناسب نسبت به بافت مسکونی، اماکن دولتی و اداری، رعایت مقررات شهری و زیست‌محیطی و توجه به زیبایی بصری و سیمای شهر و مطلوب از‌جمله نکاتی است که همه متصدیان خودرو‌های عرضه غذا ملزم به رعایت آن هستند و در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود و مجوزشان تمدید نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • قانون‌گذاری‌های جدید حمایت از معلمان اعمال شود
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه تجارت
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها