Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته سوم لیگ برتر فوتسال در حالی از ساعت ۱۸ سه‌شنبه ۲۵ تیرماه برگزار می‌شود که گیتی‌پسند اصفهان هنوز شکل و شمایل یک تیم مدعی را پیدا نکرده است.

شاگردان حمید بی‌غم که این فصل را با تساوی خانگی ۳ بر ۳ برابر هایپر شاهین‌شهر آغاز کردند، در هفته دوم رقابت‌ها نیز با نتیجه ۳ بر صفر به حفاری اهواز باختند تا در رده یازدهم جدول جای گیرند و تا به اینجای کار انتظارات را برآورده نکرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گیتی‌پسندی‌ها در حالی عصر روز سه‌شنبه و در ورزشگاه خانگی خود میزبان آذرخش بندرعباس هستند که برای نخستین بار در این فصل از حضور هواداران خود بهره‌مند خواهند بود. قرمزپوشان اصفهانی در هفته نخست لیگ برتر و با حکم کمیته انضباطی از حضور تماشاگران خود محروم بودند.

حریف این هفته گیتی‌پسند یعنی آذرخش جزء ۴ تیم ۶ امتیازی لیگ امسال است و ارژن فارس و شاهین کرمانشاه را شکست داده و جایگاه چهارم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

گیتی‌پسند در این دیدار کماکان مهران عالیقدر و میثم برمشوری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و محمدرضا سنگ‌سفیدی نیز که در دیدار با حفاری اهواز دچار آسیب‌دیدگی شد به این جمع اضافه شده است. البته گفته شده حسین فهیمی مقدم با رهایی از بند مصدومیت می‌تواند تیم اصفهانی را در این دیدار همراهی کند.

دیگر تیم اصفهانی لیگ برتر فوتسال یعنی هایپر شاهین‌شهر در هفته سوم لیگ برتر مهمان ستارگان ورامین است.

هایپر لیگ امسال را با تساوی در خانه تیم مدعی گیتی‌پسند آغاز کرد و در نخستین دیدار خانگی خود نیز برابر اهورا متوقف شد تا با ۲ امتیاز در رده نهم جدول قرار داشته باشند.

شاگردان سعید رستمی در حالی در هفته سوم لیگ برتر فوتسال به مصاف ستارگان ورامین می‌روند که این تیم با یک امتیاز بیشتر روی پله هشتم جدول رده‌بندی ایستاده است.

نماینده فوتسال ورامین در هفته نخست لیگ برتر با نتیجه ۶ بر ۳ از سد فرش‌آرای مشهد گذشت، اما در هفته دوم با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب قهرمان فصل گذشته یعنی مس سونگون شد.

انتهای پیام/م

  مصاف تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با آذرخش بندر عباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون هندبال، دیدار معوقه دو تیم صنعت مس کرمان و پیکان خراسان از هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امروز، چهارشنبه، ۵ اردیبهشت، برگزار می‌شود.    این دیدار که قرار بود ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شود، به دلیل درخواست باشگاه صنعت مس و موافقت باشگاه پیکان خراسان به تعویق افتاد.    صنعت مس در آخرین دیدار خود در لیگ برتر به سختی با نتیجه ۲۶ -۲۸ نفت و گاز گچساران را شکست داد و پیکان خراسان نیز ۳۲ بر ۲۸ مقابل پرواز هوانیروز به برتری رسید.    هم‌اکنون صنعت مس کرمان با ۳۶ امتیاز از ۱۷ بازی خود صدرنشین جدول رده‌بندی است و پیکان خراسان با ۱۴ امتیاز از همین تعداد بازی در رده هشتم جدول قرار دارد.    قضاوت این دیدار بر عهده کوبل داوری حمزه پیرامون و اسدالله نظریان است. عبدالصایب نکویی نماینده فدراسیون در این دیدار حضور دارد و علی ضامن آویش کار نظارت فنی را بر عهده دارد.    این دیدار به میزبانی صنعت مس و ساعت ۱۶ امروز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد