Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@07:28:42 GMT

پسر آیت الله صدر سفیر عراق در لندن می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۲۱۷۰

آفتاب‌‌نیوز :

رسانه های عراق گفته اند که به دنبال فراخوان چهار سفیر عراق توسط وزارت امور خارجه عراق که در بین آنها سفیر عراق در لندن نیز وجود دارد، قرار است که محمد جعفر صدر به عنوان سفیر جدید عراق در لندن معرفی شود.

او جایگزین «صالح حسین علی التمیمی» سفیر سابق عراق در لندن می شود که به گفته رسانه های عراقی از اعضای جریان صدر به رهبری مقتدا صدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد جعفر صدر که در انتخابات ۲۰۱۰ پارلمانی عراق در اعتراض به فساد اداری و مالی در نظام سیاسی حاکم بر این کشور از ورود به پارلمان به رغم کسب آراء لازم مردمی خودداری کرده بود، اخیراً تمایل به فعالیت در دستگاه دولتی نشان داده است.

برخی گزارش ها حاکیست که محمد جعفر صدر با حمایت و تشویق مقتدا صدر رهبر جریان صدر که از عموزادگانش به شمار می رود، حاضر به فعالیت در پست های دولتی شده و در این راستا دستگاه دیپلماسی را برای فعالیت دولتی خود برگزیده است.

وزارت امور خارجه عراق روز یکشنبه طی نامه ای رسمی سفیران عراق در کشورهای انگلیس، پاکستان، اندونزی و لبنان را به نشانه پایان دوره ماموریت شان به بغداد فراخوانده است.

انتخاب سفیران در عراق باید با موافقت پارلمان باشد.

پیشتر پارلمان عراق با پست سفارت برای محمد جعفر صدر موافقت کرده بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سفیر عراق لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود

اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403، از ساعت 10 صبح، عزاداران مکتب جعفری به سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام برای بیست‌و‌چهارمین سال برگزاری تجمع در میدان صادقیه، جمع شده و به اقامه عزا می‌پردازند.

در این مراسم که با قرائت قرآن توسط استاد هادی موحد امین و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا حسینی همراه خواهد بود، مادحین حاج سعید حدادیان، حاج امیر عباسی، حاج عبدالرضا هلالی، کربلایی علی پورکاوه و کربلایی محمدحسین حدادیان، در عزای این امام همام مداحی خواهند کرد.

تشییع پیکر مطهر شهید گمنام،  فعالیت ده‌ها موکب مردمی، حضور دستجات عزاداری از مساجد و هیئت‌های شمال‌غرب تهران در این اجتماع از موارد دیگر این رویداد مذهبی مهم در پایتخت خواهد بود.

در راستای اجرای این اجتماع، محدودیت‌های ترافیکی نیز از طریق پلیس راهور اعمال خواهد شد که متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • پاکستان: سفر آیت‌الله رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید