Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@09:03:02 GMT

بزرگترین مزرعه بیت کوین چین کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۲۲۲۷

آفتاب‌‌نیوز :

پلیس روز یکشنبه در بیانیه ای که در تارنمای اداری خود منتشر کرد خاطر نشان کرده است این پرونده، بزرگترین پرونده برق دزدی در این استان از زمان تاسیس چین نو در سال ۱۹۴۹ میلادی محسوب می شود.

ارزش دزدی برق در این مرزعه تولید بیت کوین ۳ میلیون دلار برآورد شده است.

بر اساس بیانیه پلیس، در این مزرعه ۴ هزار دستگاه تولید ارز دیجیتالی کشف و ۲۰ نفر نیز دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیت کوین یک ارز دیجیتالی است که با دستگاه های رایانه ای با نام بیت ماینر و از طریق محاسبات پیچیده ریاضی تولید می شود و تولید بیت کوین به یک فرایند پیچیده و برق و فناوری پیشرفته نیاز دارد.

این ارز بر خلاف ارزهای معمول مانند یورو و دلار از سوی بانک های مرکزی و یا دولت خاصی حمایت نمی شود آخرین بار ارزش هر بیت کوین ۱۱ هزار دلار براورد شده است.

دولت چین از سال ۲۰۱۷ میلادی تولید، خرید و فروش این ارز را در کشور غیرقانونی اعلام کرده و مبارزه گسترده ای را با تولید کنندگان آن شروع کرده است.

این پرونده جدید در سراسر کشور بی سابقه عنوان شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بیت کوین ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان؛گردهمایی کارشناسان،کشاورزان و مدیران جهاد کشاورزی لرستان در گرامیداشت روز مزرعه دانه های روغنی در روستای الماس آباد سلسله برگزار شد .
 روز مزرعه آسان ترین روش برای انتقال دانش فنی و تجربه کشاورزان پیشرو است .
امسال در شهرستان سلسله یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی به کشت کلزا اختص اص یافته که 25 درصد کل سطح زیر کشت دانه های روغنی استان است .
۶ هزار هکتار دانه روغتی در استان  کشت شده ۳ هزار و ۵۰۰ کلزا کشت شده است.میانگین برداشت کلزا در استان و کشور سه تا سه و نیم تن است. 
 کارشناسان جهاد کشاورزی لرستان یش بینی می‌کنند امسال ۸ هرار تن انواع  دانه‌های روغنی در استان برداشت شود که هزار تن بیشتر از سال گذشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود