Web Analytics Made Easy - Statcounter

معروفی گفت: باید اهتمام و اقدام همگانی در حوزه جنگ عفاف و حجاب شکل گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سردار حسین معروفی» عصر امروز (یکشنبه ۲۳ تیر) در اجتماع بزرگ دختران انقلاب مدافعان حجاب اظهار کرد: موضوع حجاب و عفاف یکی از  موضوعات جدی بشری است و نه تنها برای اسلام بلکه برای همه بشریت حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه عفاف و حجاب برای حفظ کرامت بشری اهمیت دارد، متذکر شد: حجاب برای هر شخص و برای ارزش گذاری برای هر فرد است.


معروفی بیان کرد: امروز یکی از راهبردهای دشمن جنگ  با عفاف و حجاب  است و به دنبال این هستند که با جنگ نرم طرح آندلس را در ایران اجرا کنند.


وی با بیان اینکه دشمن به دنبال منفجر کردن بمب اتم در ایران نیستند بلکه به دنبال انفجار بمب فحشا و منکرات هستند، خاطرنشان کرد: به عنوان یک مسلمان و شیعه و پیرو  امیرالمومنین علی(علیه السلام) ناموس پرست هستیم و این ناموس‌پرستی را از سید سالار شهدا در کربلا یاد گرفتیم.


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: در طول هشت سال جنگ نابرابر در برابر اردوگاه غرب و شرق ایستادیم و   ۱۸۸ هزار شهید،  ۸۰۰ هزار جانباز و ۴۰ هزار آزاده را تقدیم کردیم ولی دامن ناموس خود را پاک نگاه داشتیم امروز چطور بی‌غیرتی را بپذیریم و در برابر جنگ‌نرم که با غیرت و حیثیت ما سر کار دارد کنار بیایم.


معروفی متذکر شد: امروز در شهر گرگان نمی‌توانیم بپذیریم که گروهی کوچکی با هر حکمی چهره استان را در حوزه اجتماعی ناامن کنند و  در این استان ۱۳ شهیده تقدیم کردیم و ۶ شهیده زن و ۲۳ شهیده منا داریم که باید سیره و الگوی آنها توجه شود‌.


وی گفت: اهتمام و اقدام همگانی در حوزه جنگ عفاف و حجاب باید شکل بگیرد و توصیه مطالبه بزرگان  و مسئولان  دین در این حوزه وجود داشته و در صحنه حضور یابند.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان متذکر شد: موفقیت در جنگ حجاب منوط به باور است که دشمن اقدام جدی در برابر ناموس ما دارد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع حجاب و عفاف نماز جمعه عفاف و حجاب اردبیل هفته عفاف و حجاب جشن های دهه کرامت شیراز فرمانده سپاه نینوا گلستان توطئه های دشمنان عفاف و حجاب دشمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد

سرهنگ پاسدار محمد حسن آهنگر  گفت: نشست‌های تربیت و تعالی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج، حول محور سه عنوان مهم حجاب و عفاف، شعار سال و اندیشه‌های شهید مطهری در قبال جنایات صهیونیست ها در حوزه های مقاومت برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در سپاه های شهرستانی و نواحی مقاومت، نشست های تربیت و تعالی در حوزه های مقاومت و کانون‌ها با موضوع‌حجاب و عفاف که از مباحث روز کشور است، برگزار شد.

مسوول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب برای جامعه بشری، تصریح کرد: مربیان در نشست های تربیت و تعالی، با استناد به آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) و کلام امامین انقلاب نسبت به نقشه ها و توطئه های دشمنان به این موضوع تبیین و روشنگری کردند.

وی ضمن تاکید بر این مساله که تلاش در جهت تحقق شعار سال یک وظیفه عمومی است گفت: شعار سال و انتظارات رهبر معظم انقلاب در تحقق این شعار از مباحث مهم دیگری بود که مربیان راهکارهایی را برای حضور قدرتمند بسیجیان در تحقق این مهم ارائه دادند.

آهنگر ادامه داد: تبیین تفکرات و اندیشه های شهیدمرتضی مطهری در خصوص جنایات اسرائیل از دیگر موضوعات نشست بود که در این نشست ها مطرح شد.

مسوول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: معاندان و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم بویژه شیطان بزرگ، در پی برهم زدن امنیت و وحدت مردم ایران و استان هستند تا از این رهگذر به مقاصد شوم خود دست یابند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است
  • سردار رادان: عهد می‌بندم طرح نور را ادامه دهیم
  • سردار رادان: به سبک خودمان آزادی را ایجاد می‌کنیم