Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: متاسفانه امروز سایه سنگین سیاست بر همه فعالیت های استان سایه افکنده است و موجب هدر رفت زیاد انرژی مدیران در شهر شده است. ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در جمع اعضای خانه هنرمندان استان قزوین با اشاره به مشکلات سیاسی فراوان در استان اظهار داشت: سایه سنگین فعالیت های سیاسی، نگاه های جناحی و به عبارت کلی تر سیاست زدگی در استان بر روی بسیاری از فعالیت ها احساس می شود که هنر نیز در این خصوص دچار آسیب هایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نفس فعالیت های سیاسی مورد تایید و سبب پویایی در جامعه است اما زیاده روی در فعالیت های سیاسی، نگاه های جناحی و سیاسی سبب شده است تا دچار ایراداتی باشیم.

استاندار قزوین گفت: فعالیت های سیاسی با نگاه های افراطی سبب دلسردی مردم از سیاست در جامعه شده است و سبب شده تا نشاط ملی، روح جمعی و پویایی در جامعه مورد تاثیر قرار گیرد.

زاهدی خاطرنشان کرد: اهالی فرهنگ و هنر به منظور جلوگیری از نفوذ این آسیب ها به جریان فرهنگ و هنر باید از سیاست زدگی و فعالیت های افراطی فاصله بگیرند.

همدان|گره زدن انتخابات مجلس به کار حزبی سیاست زدگی بیشتر کشور را به دنبال دارد"خصوصی‌نسازی" سرخابی‌ها؛ آیا باز هم پای سیاست در میان است؟اعلام حمایت جمهوری اسلامی ایران از سیاست چین واحد

وی گفت: روح هنر روح تازگی و طراوت است و فضایی برای تعالی بشریت فراهم میکند از این رو سیاست میتواند در این فضا مانند آفتی مهلک عمل کند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: استان قزوین از هنرمندان خوبی در عرصه های مختلف خوشنویسی، تئاتر و هنرهای تجسمی برخوردار است و خوشبختانه این استعدادها در همه رشته های هنری وجود دارد.

زاهدی افزود: از گذشته نیز مردم قزوین به فعالیت های هنری برجسته مشهور بوده اند و قزوین بزرگان زیادی در رشته های مختلف هنری تربیت کرده است.

وی تصریح کرد: همین مشکلات سبب شده است تا بین هنرمندان و جامعه فاصله ایجاد شود.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: تعالی جامعه به وسیله هنر امکان پذیر است و هنرمندان قزوین در مسیر تعالی هنر و تحقق این ارزشها میتواند نقش قابل توجهی داشته باشد.

انتهای پیام/ ع

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمد خراسانی‌زاده، مدیرکل هنر‌های تجسمی این وزارتخانه را به عنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» منصوب کرد.

متن این حکم انتصاب به شرح زیر است: «جناب آقای محمد خراسانی‌زاده مدیرکل محترم هنر‌های تجسمی و سرپرست موزه هنر‌های معاصر،‌
هنر سرامیک، به‌عنوان پرسابقه‌ترین بستر بروز خلاقیت بشر و به‌مثابه رسانه‌ای که اندیشه‌های ادوار مختلف تاریخی را بر دوش کشیده است، در ساختار معاصر خود، تجلی هم‌زیستی هنر و فناوری را به بهترین شکل، نمایان می‌سازد.

دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران، فرصت شایسته‌ای است برای بازخوانی و ارائه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این هنر پویا در سرزمینی که مهد هنر و تمدن بوده و نوآورانه‌ترین دستاورد‌های تمدنی خود را همواره در قالب هنر سرامیک به یادگار نهاده است. به همین منظور و با عنایت به سوابق هنری و مدیریتی، جناب‌عالی به عنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توفیقات الهی و توجهات امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، با لحاظ نمودن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با همفکری و همکاری سایر ذی‌نفعان محترم، در راهبری هرچه بهتر این دوسالانه ملی، موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار
  • خودتخریبی در نظام های سیاسی
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • زلزله سیاسی در معتبرترین دانشگاه‌های جهان
  • ارگان‌زدگی؛ گریبان‌گیر نمایشگاه کتاب است
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال