Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@03:18:31 GMT

مقایسه آماری اِزار و گریزمان+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۲۸۳۱

مقایسه آماری اِزار و گریزمان+ عکس

خبرگزاری میزان- آمار نشان می‌هد که خرید جدید کهکشانی‌ها، فصل گذشته بهتر از خرید جدید آبی‌واناری‌ها بوده است. تاریخ انتشار: 20:22 - 23 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۲۵۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، رقابت دو غول فوتبال اسپانیا یعنی بارسلونا و رئال مادرید در بازار نقل‌وانتقالات هم ادامه دارد و این دو باشگاه سعی کرده‌اند با جذب بازیکنان جدید نقاط ضعف خود را تقویت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برجسته‌ترین خرید کهکشانی‌ها در این تابستان ادن اِزار بلژیکی بوده که با قراردادی پنج ساله به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو که با پاداش‌های درنظر گرفته شده می‌تواند به ۱۳۰ میلیون یورو برسد به رئالی‌ها پیوست.

در سوی دیگر بارسلونا موفق شد آنتوان گریزمان را با قراردادی پنج ساله و با پرداخت رقم فسخ ۱۲۰ میلیون یورویی این بازیکن به اتلتیکومادرید او را به جمع آبی‌واناری‌ها اضافه کند تا یکی از مهمترین نقل‌وانتقالات تابستانی را رقم بزند.

مقایسه آماری این دو بازیکن، اما نشان می‌دهد که ادن ازار فصل گذشته آمار بهتری نسبت به گریزمان داشته است. بر این اساس، هافبک بلژیکی رئال فصل گذشته ضمن به ثمر رساندن ۱۶ گل، ۱۵ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش در چلسی ساخت. او همچنین ۹۸ پاس کلیدی و ۱۳۷ دریبل موفق از خود بر جای گذاشت و در ۱۴ بازی هم به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

گریزمان ۲۸ ساله هم ضمن به ثمر رساندن ۱۵ گل، ۹ پاس گل هم به نام خود ثبت کرد. او همچنین ۷۴ پاس کلیدی و ۲۰ دریبل موفق داشت و ۴ بار هم به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ادن ازار چلسی رئال مادرید اتلتیکو مادرید بارسلونا گریزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری

آرائوخو این هفته ها هیچ نشانی از یک مدافع مطمئن ندارد و دائما بارسلونا را به دردسر می اندازد.

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در این بازی هت تریک کرد اما رونالد آرائوخو بازهم در خط دفاعی متزلزل نشان داد و با انجام خطای پنالتی، یک گل را به خفاش ها تقدیم کرد. 

به نقل از اوپتا؛ با در نظر گرفتن سه فاکتور خطای پنالتی، دریافت کارت قرمز و اشتباه منجر به گل، رونالد آرائوخو بدترین عملکرد را در بین مدافعان شاغل در لالیگا طی همه رقابت های فصل جاری داشته است. او 2 اشتباه منجر به گل داشته، 2 بار کارت قرمز گرفته و 2 بار هم خطای پنالتی مرتکب شده است. انتقادات از این مدافع اروگوئه ای به خصوص پس از اخراج او مقابل پاری سن ژرمن به اوج رسیده است. آرائوخو امشب هم یک خطای پنالتی قابل اجتناب انجام داد و کار بارسلونا را سخت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش در استان یزد
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • مهارت و تکنیک‌های لوکاس برگوال، بازیکن 17 ساله سوئدی / فیلم
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴