Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@03:43:08 GMT

باید نگاه ارزشی به مددکاری داشته باشیم

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۳۰۲۹

باید نگاه ارزشی به مددکاری داشته باشیم

مدیرکل زندان های گیلان گفت: مددکاری به عنوان یک رسالت ارزشی است، صرفا به عنوان یک کار اداری نگریسته نشود.

به گزارش ایسنا-منطقه گیلان،حمید حسینی در نشست فصلی مددکاران گفت: کار مددکاری به این دلیل مهم است که زندانیان و خانواده های آنان با آسیب های متعددی مواجه هستند و مشکلات زیادی دارند که حل بسیاری از آنان از عهده مددکاران اجتماعی خارج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، رسالت مددکاری را بعنوان یک کار ارزشی عنوان کرد و افزود: به مددکاری نباید به عنوان یک کار اداری نگریسته شود و باید نگاه ارزشی به این خدمت داشته باشیم.

وی کاهش جمعیت کیفری را مهمترین اولویت سازمانی برشمرد و گفت: مددکاران از طریق پیگیری  قضائی پرونده زندانیان می توانند مهمترین نقش را در اجرائی کردن این سیاست ایفا کنند و از طریق رسیدگی به وضعیت قضائی زندانیان محکوم مالی، مهریه و فرهنگ سازی مجازات حبس الکترونیکی در زندانیان می توانند بسیار کمک کننده باشند.

حسینی، به اجرای حبس الکترونیکی برای اولین بار در استان اشاره و خاطرنشان کرد: جلسه آموزشی برای مددکاران و مسئولین اجرای احکام برگزار و اطلاع رسانی لازم توسط مددکاران برای زندانیان صورت گیرد.

وی کمک های جذب شده از منابع گلریزان و جشن های نسیم مهر برای مساعدت به زندانیان و خانواده آنان را مهم برشمرد و بر نقش مددکاران در شناسائی و استفاده از این ظرفیت ها تاکید کرد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال حبس خانواده زندان فرهنگ سازی مهریه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی افزود: ۳۵ تن از محکومان مالی استان تهران با برقراری جلسات صلح و سازش فی‌مابین طرفین دعوا و همچنین از طریق جذب کمک‌های مالی خیرین، از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان آزاد شده اکثراً پدر، مادر و سرپرست خانوار هستند که به دلیل محکومیت‌های مالی جرایم غیرعمد و یا رد مال در زندان‌ها به سر می‌بردند، اظهار داشت: این افراد در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی در زمینه کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، واجد شرایط و مستحق آزادی شناخته شدند و با تلاش دادیاران ناظر بر زندان و شعبات شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها، زمینه آزادی آنان فراهم شد.

دادستان تهران ضمن تصریح به تأمین بخشی از وجوه رد مال توسط خانواده‌های محکومان، اضافه کرد: بخشی دیگر از دیون و تعهدات مالی محکومان فوق‌الذکر، در جلسات صلح و سازش مورد گذشت شاکیان قرار گرفت و مابقی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، به همت خیرین پرداخت شد.

کد خبر 6092044

دیگر خبرها

  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد