Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی نژادپرستانه، نمایندگان زن دموکرات کنگره را غیرآمریکایی خواند و از آن‌ها خواست به کشورهایشان بازگردند!

قدس آنلاین: رئیس‌جمهور آمریکا با ارسال پیام‌هایی در صفحه توئیترخود نوشت: «خیلی جالب است: تماشای اینکه نمایندگان زن دموکرات "ترقی خواه" کنگره که در اصل از کشورهایی آمده اند که دولت هایشان یک فاجعه کامل و تمام عیار و جزء بدترین و فاسدترین و ناکارآمدترین‌ها در دنیا هستند (مشروط بر اینکه اصلا دولت موثری در آنجا وجود داشته باشد), اکنون با صدای بلند و شرورانه به مردم آمریکا، بزرگترین و قدرتمندترین کشور دنیا، می‌گویند که دولت ما چگونه باید اداره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا آن‌ها بازنمی گردند و به اصلاح مکان‌های جرم خیزی که از آنجا آمده اند، کمک نمی‌کنند؛ سپس بازگردند و به ما نشان دهند که چگونه باید این کار را کرد. این جاها به کمک شما نیاز شدیدی دارد، باید هر چه زودتر عازم شوید. اطمینان دارم نانسی پلوسی خوشحال خواهد شد از اینکه فورا ترتیب سفر آزادانه {به مقصد آن کشورها} را بدهد!»

گر چه ترامپ اشاره نکرد مقصود او از این نمایندگان زن کنگره چه کسانی هستند، طبق گزارش‌ها توئیت او احتمالا بیشتر خطاب به «ایلهان عمر» است که متولد سومالی است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایلهان عمر ترامپ دموکرات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکورت باورنکردنی ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ این یک لشکرکشی واقعی است! + ویدئو

ببینید | اسکورت عجیب ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ لشکرکشی وسط اتوبان!

ویدیویی از اسکورت عجیب و پرتعداد ترامپ برای رفتن به دادگاه در نیویورک در شبکه‌های مجازی پربازدید شده و توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است.

tags # دونالد ترامپ سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • (ویدیو) اسکورت عجیب ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ لشکرکشی وسط اتوبان!
  • اسکورت باورنکردنی ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ این یک لشکرکشی واقعی است! + ویدئو
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو