Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:10:57 GMT

۶۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در پاوه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۳۲۷۳

۶۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در پاوه کشف شد

پایگاه خبری پلیس روز یکشنه به نقل از سردار "علی اکبر جاویدان"اعلام کرد: ماموران انتظامی پاوه حین گشتزنی در محور منتهی به روستای هجیج به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شده و در حالی که قصد توقیف ان را داشتند، راننده خودرو با سرعت بسیار بالایی اقدام به فرار کرد.

وی افزود: ماموران انتظامی پاوه نیز پس از مدتی تعقیب و گریز و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، موفق به مهار و توقیف خودروی فراری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی از وانت نیسان، ۶۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش ان به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به انتقال خودروی حامل سیگار قاچاق به پارکینگ، از دستگیری راننده آن و معرفی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان را از مهمترین اولویت های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

پلمپ ۱۷۸ واحد صنفی متخلف در شهر کرمانشاه

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: در نیمه نخست تیرماه، ۱۸۷ واحد صنفی متخلف شامل قلیان سراها، کافی شاپ ها و عطاری ها توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس پلمب شد.

سرهنگ "حسن حیدری" اظهار داشت: پلمب این تعداد واحد صنفی در راستای ماده ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی و در راستای برخورد با واحدهای متخلف پس از بی توجهی به اخطاریه های گذشته و با همکاری اداره اماکن عمومی و اتاق اصناف انجام شده است.

وی کشف یک هزار عدد قرص دست ساز غیرمجاز و هفت لیتر شربت متادون دست ساز در عطاری های سطح شهر کرمانشاه را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

سرهنگ حیدری، کشف هشت دستگاه ارز دیجیتال (بیت کوئین) و دستگیری ۲ نفر در این ارتباط را یکی دیگر از اقدامات انجام شده عنوان کرد.

۷۴۵۸/‏۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای قاچاق کرمانشاه پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ بدری گفت: در راستای اجرای طرح ۴۸ ساعته تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با خودروهای شوتی، حمل کالاهای قاچاق با ۲ دستگاه خودروی سواری و چهار دستگاه وانت نیسان، برای ماموران محرز شده و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان خودروهای مذکور را  متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ادامه داد: در بازرسی از خودروهای مذکور در مجموع تعداد ۲۱۰ کارتن هفت کیلوگرمی تنباکو قاچاق (جمعا ۱۴۷۰ کیلوگرم تنباکو)، ۱۰ هزار و ۹۷۷ عدد انواع کالای بهداشتی و آرایشی خارجی، ۹۵۰ ثوب روسری خارجی و هفت راس دام سنگین (گوساله) فاقد مجوز دامپزشکی و حمل کشف شد.

سرهنگ بدری ادامه داد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص ۶ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان ضمن قدردانی و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ و یا مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد