Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سخنگوی فراکسیون امید از ارسال نامه این فراکسیون به هیئت رییسه مجلس برای بررسی ادعای یکی از نمایندگان در مورد دریافت آپارتمان برای انصراف از استیضاح خبر داد.

فاطمه سعیدی در توضیح جلسه امروز فراکسیون امید به ارسال نامه فراکسیون به هیئت رییسه مجلس در خصوص ادعای یکی از نمایندگان اشاره و اظهار کرد: یک نماینده اعلام کرده برخی از نمایندگان با دریافت آپارتمان از استیضاح وزرا پشیمان می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس نوشته شد.

وی‌ ادامه داد: در این نامه درخواست کردیم اگر این ادعا صحیح است نام نمایندگانی که آپارتمان دریافت کرده‌اند متتشر شود و اگر مانند بقیه ادعاهای برخی نمایندگان این ادعا هم کذب است هیئت رئیسه برای اعاده حیثیت از شأن مجلس و نمایندگی مردم اقدام موثری انجام دهد. همچنین در این نامه خواستار تسریع در تعیین تکلیف این موضوع شده‌ایم.

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها گفته بود که برخی نمایندگان از استیضاح وزرا در ازای دریافت آپارتمان انصراف داده اند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال مجلس شورای اسلامی فراکسیون امید فاطمه سعیدی آپارتمان نماینده مجلس قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+جزئیات
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • حماس: پاسخ اسرائیل به پیشنهادهای خود را دریافت کرده‌ایم
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند