Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سردار احمد طاهری جانشین انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: مأموران پلیس آگاهی استان با یک سری تحقیقات، یک واحد تولیدی ایزوگام غیرمجاز در شهرک صنعتی شهرستان هامون که اقدام به خرید سوخت قاچاق می‌کرد را شناسایی و تحت کنترل نامحسوس قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد که این واحد تولیدی با خرید نفت کوره قاچاق اقدام به تولید قیر و انواع ایزوگام غیراستاندارد با برند‌های مختلف و جعلی کرده و آن‌ها را به یکی از استان‌های همجوار ارسال می‌کند.

سردار طاهری بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این واحد تولیدی غیرمجاز ۱۰۰ هزار لیتر نفت کوره، ۱۲۰ هزار لیتر قیر، ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۴۶ رول ۱۰ متری ایزوگام غیراستاندارد کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی در تحقیقات تکمیلی از افراد شاغل در این واحد توانستند یک دپوی غیرمجاز سوخت در شهرستان زابل را نیز شناسایی و بلافاصله با مراجعه به محل مذکور ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت کوره را کشف کنند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به پلمب این واحد تولیدی غیرمجاز ابراز داشت: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد. 

انتهای پیام/ع

قاچاق سوخت در سیستان وبلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا دلیری، افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران ضمن هماهنگی‌های لازم قضائی به محل نگهداری دستگاه‌های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شده و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت‌های فراجا است.

کد خبر 6087596

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان