Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه یوونتوس قصدی برای افزایش رقم پیشنهادی خود برای جذب مهاجم آرژانتینی اینتر ندارد. تاریخ انتشار: 21:51 - 23 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۲۴۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بعد از اینکه باشگاه اینتر به طور رسمی اعلام کرد مائورو ایکاردی، مهاجم حاشیه‌سازش را در لیست فروش قرار داده، از باشگاه‌های یوونتوس و ناپولی به عنوان مشتریان اصلی این مهاجم آرژانتینی یاد شد، اما باشگاه ناپولی همان ابتدای کار اعلام کرد قصدی برای خرید این بازیکن ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط یوونتوس کار آسانتری برای جذب ایکاردی دارد، ما اکنون نشریه «کوریره دلو اسپورت» خبر می‌دهد که باشگاه یووه حاضر نیست پیشنهاد ۴۰ میلیون یورویی خود برای جذب ایکاردی را بالا ببرد، این در حالی است که اینتر بابت فروش این مهاجم ۶۰ میلیون یورو می‌خواهد و در این بین اختلافی ۲۰ میلیون یورویی وجود دارد.

طبق این گزارش مذاکرات غیرمستقیمی بین دو باشگاه بر سر انتقال ایکاردی انجام شده و انتظار می‌رود این مذاکرات در روز‌های آینده هم ادامه پیدا کند. یوونتوس برای خرید ایکاردی ۲۶ ساله نیاز به این دارد که ماریو مانژوکیچ و احتمالاً گونسالو ایگواین و یا مویزه کین را از لیست خود خارج کند.

ایکاردی فصل اخیر پس از گرفته شدن بازوبند کاپیتانی از او به مدت ۶ هفته به دلیل آنچه که مصدومیت اعلام شد، برای نراتزوری به میدان نرفت و وقتی هم به میادین بازگشت هواداران اینتر علیه وی موضع گرفتند و خواستار جدایی‌اش از این تیم شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مائورو ایکاردی اینتر یوونتوس ناپولی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان کرمانشاه از احداث «صنعت شهر» خبر داد و گفت: ساخت شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های برای کارگران کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رامین الماسی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در شورای مسکن استان از احداث «صنعت شهر» در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: ساخت شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های برای کارگران کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

وی احداث شهرک‌های مسکونی در کنار شهرک‌های صنعتی را به‌عنوان یکی از موضوعات مهم و قابل پیگیری استان در راستای نزدیکی محل کار برای قشر کارگر عنوان کرد و افزود: استاندار کرمانشاه امروز در جلسه شورای مسکن کلیات طرح را پذیرفت، ولی باید در کارگروهی مکان این صنعت شهر و نحوه اجرای آن عملیاتی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در رابطه با مکان پیشنهادی احداث صنعت شهر تصریح کرد: مکان پیشنهادی در جوار شهرک‌های صنعتی بیستون و فرامان بود که در جلسه شورای مسکن قرار شد این مکان پیشنهادی در کارگروه تخصصی‌تر بحث و بررسی شود.

وی ادامه داد: طرح صنعت شهر در استان‌هایی از کشور اجرا شده که با توجه به صنعت کرمانشاه و شهرستان‌های تابع احداث آن یک نیاز واقعی است که باید پیگیری شود.

کد خبر 747676

دیگر خبرها

  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • فیلِ اسنایپر، توپچی‌ها را نشانه گرفت!
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی