Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هامر به تازگی خودرویی غیرعادی به نام Hummer H2 با ۶ چرخ را تولید کرده است. این خودرو توان حرکتی بسیار بالایی داشته و در زمان عبور از مسیرهای خارج از جاده‌ای عملکردی مناسب دارد.

عاشقان سفر‌های خارج از جاده‌ای-Off roads در هر فرصتی با خودرو‌های مخصوص خود به محل‌هایی خاص سفر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولا مسیر‌های انتخاب شده از سوی این افراد برای عبور با خودرو‌های عادی مناسب نیست و حتی می‌توان گفت اتومبیلی شهری قادر به عبور از آن مسیر‌ها نخواهد بود. خودروی جدید هامر با وزن بیش از ۳.۵ تن و ۶ چرخ توانایی مناسبی در عبور از راه‌های صعب العبور دارد.

تولید هیولای ۶ چرخ به وسیله شرکت هامر

هیولای ۶ چرخ هامر علاوه بر مسیر‌های کوهستانی و Off roads در خیابان‌ها و بزرگراه‌های شهری نیز به خوبی حرکت می‌کند، ولی به علت بزرگی بیش از حد وسیله نقلیه مناسب برای استفاده روزمره در شهر نیست، زیرا احتمالا صاحب این خودرو قادر به پارک کردن آن در هر محلی در شهر نیست و باید جای پارکی با فضای مناسب را پیدا کند.

اتومبیل Hummer H2 محصولی متفاوت با سایر شاسی بلندها یا SUVهای شهری است. یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های آن‌ها اختلاف کمی در میزان چرخ‌ها است. مهندسان هامر زمان زیادی را صرف طراحی این خودرو کرده‌اند و در کنار ظاهر بیرونی به مشخصه‌های درونی این خودرو نیز توجه زیادی کرده‌اند و امکانات و ویژگی‌های پیشرفته‌ای را در اختیار راننده و سایر سرنشینان گذاشته‌اند.

هامر هنوز این خودرو را به صورت رسمی به بازار عرضه نکرده است و مشخص نیست چه تعداد از اتومبیل Hummer H2 تولید و در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. به هر حال علاقمندان به این خودرو با اشتیاق زیاد در انتظار مشاهده Hummer H2 از نزدیک هستند. مطمئنا چنین خودرویی با این میزان از توانایی از قدرت موتور بسیار بالایی نیز برخوردار است. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین مجری صدا و سیما به دولت و مجلس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 مجری تلویزیون در شبکه افق خطاب به دولت سیزدهم با اشاره به عدم افزایش حق مسکن کارگران گفت: «مجلس و دولت خیلی در زمینه مسکن موفق بودید که حق مسکن کارگران را ثابت نگه داشتید؟» حرف‌های این مجری را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • طعنه سنگین مجری صدا و سیما به دولت و مجلس
  • (ویدیو) طعنه سنگین مجری صدا و سیما به دولت رئیسی
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)
  • روسیه ۲۹ پهپاد اوکراینی و ۵ «هامر» ساخت فرانسه را سرنگون کرد
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • ۷ چالش بزرگ که شما را سرسخت‌تر از آدم‌های معمولی می‌کند
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران