Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:35:55 GMT

تاجگذاری جوکوویچ در پایان رالی 5 ساعته

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۳۹۲۸

تاجگذاری جوکوویچ در پایان رالی 5 ساعته

نواک جوکوویچ در یک رالی 5 ساعته و تماشایی توانست از سد حریف قدرتمند خود عبور کند و به عنوان قهرمانی تنیس ویمبلدون برسد.

به گزارش "ورزش سه"، فینال تنیس 2 هزار امتیازی ویمبلدون عصر امروز با حضور هزاران تماشاگر و میلیون ها بیننده تلویزیونی میان راجر فدرر سوییسی و نواک جوکوویچ صربستانی آغاز شد.


این بازی خیلی نزدیک تر و جذاب تر از آنچه که پیش بینی می شد، پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسطوره سوییسی که پرافتخارترین تنیسور تاریخ به حساب می آید، بعد از اینکه ست نخست را با نتیجه نزدیک 7 بر 6 واگذار کرد، در ست دوم به راحتی و با نتیجه 6 بر یک از سد حریف خود گذشت.


جوکوویچ که مدافع عنوان قهرمانی به حساب می آمد، در ست سوم بار دیگر پایاپای با فدرر پیش رفت و در امتیاز آخر به پیروزی رسید. 

 


ست چهارم بازهم با قدرت نمایی راجر فدرر همراه بود و او 6 بر 4 حریفش را مغلوب کرد تا همه چیز به ست پنجم کشیده شود. 


اوج حساسیت و جذاب فینال ویمبلدون بین مرد شماره یک و 3 تنیس جهان در ست پنجم بود. بعد از تساوی 6 بر 6 فدرر و جوکوویچ، کار تا امتیاز 12 برابر هم پیش رفت و طبق قوانین در این امتیاز بریک تعیین کننده قهرمان بود. جوکوویچ مثل ست های اول و سوم در بریک موفق بود و توانست حریف قدرتمند خود را شکست دهد تا جام قهرمانی را برای دومین سال متوالی بالای سر ببرد.


این شانزدهمین گرنداسلمی بود که تنیسور صربستانی به دست آورد و او حالا از هر زمان به رافائل نادال با 17 گرنداسلم و راجر فدرر با 20 گرنداسلم نزدیک تر شده و جایگاه خود را در رده نخست تنیسورهای برتر جهان در حال حاضر تثبیت کرد.

 

 

 

 

 

 

نواک جوکوویچ راجر فدرر تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نواک جوکوویچ راجر فدرر تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است

تقریبا کمتر از ۲۴ ساعت باقی مانده تا دانشجویان معترض دانشگاه کلمبیا که در چمن‌های دانشگاه چادر زده‌اند، به خانه‌های خود بازگردند.

به گزارش ایسنا به نقل از سی‌ان‌ان، اشا کرم مدیر مسئول روزنامه دانشگاه کلمبیا به نقل از سازمان دهندگان دانشجویان معترض گفت: مذاکرات بین معترضان و مقامات دانشگاه کلمبیا در مورد جمع آوری چادرهای برپایی در محوطه دانشگاه که به مدت ۴۸ ساعت تمدید شده بود، تاکنون "بی ثبات" بوده است.

وی به سی‌ان‌ان گفت: «ما تقریباً در نیمه راه از مهلت تمدید شده ۴۸ ساعته هستیم و از سازمان‌دهندگان جبهه دانشجویی دانشگاه کلمبیا اوایل امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی شنیدیم که به ما گفتند که مذاکرات با مسئولان دانشگاه در حال حاضر بسیار بی‌ثبات است.»

کرم افزود: هنوز حدود ۲۴ ساعت دیگر تا مهلت تمدید شده باقی مانده است "اما واقعاً پس از آن، ما واقعاً نمی دانیم اوضاع به چه سمت و سویی خواهد رفت.

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، روز چهارشنبه خواستار استعفای رئیس دانشگاه کلمبیا شد و گفت مدیریت او ضعیف است و اگر نتواند "به این هرج و مرج نظم بخشد."، باید استعفا دهد.

کرم گفت که تاکنون واکنش دانشجویان به درخواست ها برای استعفای رئیس دانشگاه متفاوت بوده است. ولی عده‌ای مایلند که او همچنان به مدیریت دانشگاه ادامه دهد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • تصویری از اسطوره تنیس زنان در صحرای سوزان دبی
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است