Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،در بسته گزارش خبری امروز یکشنبه ۲۳ تیرماه شاهد پخش گزارش‌هایی از استان‌های سمنان و کهگیلویه و بویراحمد در بخش خبری ۱۷ هستید.

اشتغال با تولید سنسور‌های خودرو + فیلم

تصاویری مستند از درگیری محیط بانان خائیز با شکارچیان مسلح

انتهای پیام/پ

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گزارش تصویری گزارش استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و پلیس در فرانسه+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، پلیس فرانسه امروز چهارشنبه تظاهرات مردم این کشور در روز جهانی کارگر در شهر لیون را که در حمایت از غزه و فلسطین نیز برگزار شده بود، با شدت سرکوب کرد.

تصاویر منتشر شده از سوی رسانه ها نشان از آغاز درگیری های شدید میان تظاهرکنندگان و پلیس در تظاهرات اول ماه می در لیون و پاریس در فرانسه حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در تظاهرات هم پاریس ناآرامی‌ها ادامه دارد به نحوی که پلیس با استفاده از باتوم و سایر لولزم سرکوب در تلاش است تا تظاهرکنندگان را متفرق کند؛ هرچند تا کنون در این کار ناکام بوده است.

بر این اساس، تا کنون تنها در شهر لیون فرانسه ۱۷ نفر بازداشت شده اند.

بازداشت شهروندان فرانسه در شهر پاریس پایتخت این کشور هم ادامه دارد؛ اما تا کنون آمار و ارقام دقیقی از این رخ‌داد رسانه ای نشده است.

این در حالیست که در روز اول ماه می، به مناسبت روز کارگر، تظاهرات به طور سنتی در فرانسه برگزار می شود. در مجموع ۲۷۰ برنامه اعتراضی در سراسر این کشور اعلام شده است که تا ۱۵۰ هزار نفر می توانند در آن شرکت کنند. این تظاهرات ها امسال در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و با اعتراض به تداوم نسل کشی آن ها از سوی اشغالگران قدس رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.

کد خبر 6094534

دیگر خبرها

  • درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و پلیس در فرانسه+ فیلم
  • نگاهی به صنعت کفش در مستند «پاپوش»
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند
  • زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام شد
  • افشای صحبت‌های محمد صلاح در درگیری با کلوپ
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • رسانه‌های بیگانه چگونه مانع از دیدن اخبار خوب کشور شدند
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند