Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@11:14:38 GMT

بخشش یک اعدامی در البرز

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۴۰۲۹

بخشش یک اعدامی در البرز

محکوم به قصاص در استان البرز ۴۸ ساعت مانده به اجرای حکم از دار مجازات نجات یافت.

به گزارش روابط عمومی زندان های البرز، محکوم الف – ر، فرد ۴۶ ساله که در روز سیزده بدر سال ۱۳۹۲ پس از بازگشت از طبیعت، با مصرف مواد مخدر همسر و فرزند خود را داخل وانتی که با آن امرار معاش می کرد به آتش کشیده بود پس از ارتکاب به قتل دستگیر وراهی زندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین مدت به دلیل عذاب وجدان دچار افسردگی شدید شد و تحت نظر روانشناسان و مددکاران اجتماعی تا حدودی به حالت عادی بازگشت.

این گزارش حاکی است، از طریق اجرای احکام زمان اجرای قصاص اعلام شد و مددجو درخواست کرد که هر چه زودتر حکم وی اجرا شود و هیچ تقاضای جز قصاص ندارد چرا که استحقاق چنین مجازاتی را دارد تا اینکه ایرج فتاحی مدیر زندان بعد ازمشاهده تغییر رفتار و ندامت مددجو به مددکار اجتماعی اندرزگاه اکبر پور دستور می دهدتا با اولیای دم تماس گرفته و زمینه اخذ رضایت آنها را فراهم نماید که سرانجام ۴۸ ساعت قبل از اجرای حکم پدر و مادر سالمند مقتول رضایت خودرا اعلام کردند.

بلافاصله مددجو از بخش نگهداری ویژه خارج و تحویل بند عمومی شد تا شرایط کامل آزادی وی فراهم شود و یکبار دیگر فرصت دوباره زیستن به مددجو اعطا شد.

گفتنی است این مددجو بعد از خروج از زندان تحت پوشش مرکز خدمات اجتماعی ومراقبت بعد از خروج زندانهای استان البرز قرار خواهد گرفت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اعدام البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ استاندار البرز در سالن جلسات شرکت عمران شهرجدید مهستان با هدف بررسی روند اجرای نهضت ملی مسکن در استان، تخصیص انشعابات، تامین زیرساخت ها، ایجاد هماهنگی بین مدیران، حل مسائل وموضوعات مهستان در ابعاد مختلف و... برگزار شد، افزود: ضرورت دارد کارگروه ویژه صدور پروانه برای نهضت ملی مسکن راه اندازی شود.

وی ادامه داد: در این کارگروه باید موانع رسیدگی و برطرف شده و روند صدور پروانه تسریع شود.

عبداللهی گفت: دستگاه های خدمات رسان باید همراهی و تعامل ویژه ای داشته و در کمترین زمان ممکن نسبت به اجرای تعهدات خود اقدام کنند. 

وی افزود: طرح الحاق ۵۰۰ هکتار به شهرجدید مهستان توسط مشاور ارائه شد و این اراضی در راستای تحقق بخشی از اهداف نهضت ملی مسکن مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

استاندار البرز گفت: پیش پروانه اجرای نهضت ملی مسکن باید ظرف یک هفته صادر شود تا امور با سرعت پیش برود.

وی با بیان اینکه البرز براساس ابلاغ وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ موظف به ساخت حدود ۱۰۰ واحد مسکن طی ۴ سال شده، افزود: در دولت مردمی سیزدهم در حوزه مسکن توجه و تاکیدات ویژه ای شده و یکی از مهمترین اولویت های کاری، مسکن است.

دیگر خبرها

  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد
  • استرداد ۵۰ هکتار اراضی ملی البرز
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • اجرای حکم یک روزنامه‌نگار
  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز