Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته بهزیستی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بهزیستی استان مرکزی در اراک گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید «علی آقازاده» امروز (23 تیر) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی های مددجویان بهزیستی استان مرکزی که در مدرسه امام علی(ع) شهر اراک گشایش یافت، ضمن تبریک به مناسبت هفته بهزیستی گفت:  در این نمایشگاه دستاوردهای مددجویان بهزیستی و صنایع دستی بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی به نمایش در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار استان مرکزی افزود: ضمن تقدیر از فعالیت های سازمان بهزیستی در دستگیری از نیازمندان و افراد تحت پوشش خود، افزود: پرداخت وام حودگفایی 25 میلیون تومانی به منظور خودکفایی این عزیزان به آنها پرداخت می شود.

 

در ادامه این مراسم «زهرا امینی» نیز با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمندی های بهزیستی در 20 غرفه دایر شده است، افزود: در این غرفه ها فعالیت های اشتغالزایی، توانمندی های معلولین، معتادان بهبود یافته و زنان سرپرست خانوار از سراسر استان به نمایش در آمده است.

 

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اینکه شعار  هفته بهزیستی«به زیستن در گام دوم، شفافیت، توانمند سازی، ارتقای سلامت» است، افزود: برنامه های این هفته با محوریت همین شعار  اجرا می شود.

 

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بهزیستی استان مرکزی از 23 تیر ما لغایت 27 تیر ماه از ساعت 19 تا 22 برای بازدید علاقمندان دایر است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع حجاب و عفاف جشن های دهه کرامت عفاف و حجاب روزنامه هفته عفاف و حجاب نماز جمعه ولادت امام رضا ع استاندار مرکزی استان مرکزی بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده تیپ ۳۷ زرهی شیهید عطریان نزاجا گفت: در این نمایشگاه گوشه‌ای از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسبلامی ایران در معرض دید قرار گرفته است.
سرهنگ قربانی افزود: در این نمایشگاه انواع سلاح‌های سبک و سنگین، دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک به نمایش گذاشته شده است.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه تا ۶ اردیبهشت در دو نوبت صبح و عصر در محل برپایی اجلاسیه شهدای ارتش استان واقع در سالن آموزش و پرورش دایر است.
اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش استان روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت با حضور فرمانده کل ارتش در گچساران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران