Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز (دوشنبه) ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۸ تیم ملی والیبال روسیه توانست با برتری سه بر یک (۲۵-۲۳، ۲۰-۲۵، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۲۰) مقابل آمریکای میزبان قهرمان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ شود. آمار این دیدار از سوی فدراسیون جهانی منتشر شد.

در این بازی روس‌ها عملکرد بهتری در زدن سرویس و خصوصاً دفاع روی تور داشتند. شاگردان ساملوو در این دیدار ۴۹ آبشار موفق، ۱۰ دفاع روی تور موفق و ۷ امتیاز سرویس را ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۲۹ امتیاز این تیم نیز با خطا‌ها و اشتباهات بازیکنان حریف کسب شد.

تیم ملی آمریکا که با همه ستاره‌هایش به مصاف جوانان روسیه رفته بود، در این بازی ۵۱ آبشار موفق، ۷ دفاع روی تور و ۶ امتیاز سرویس را کسب کردند. ۲۵ امتیاز شاگردان جان اسپرا نیز با خطا‌ها و اشتباه‌های بازیکنان حریف کسب شد.

در پایان این دیدار حساس، تایلور ساندر با کسب ۲۰ امتیاز (۱۷ آبشار، یک دفاع روی تور و ۲ امتیاز سرویس) برای تیم ملی آمریکا، امتیاز آورترین بازیکن این بازی شد. متئو اندرسون نیز ۱۹ امتیاز را برای آمریکا کسب کرد.

در سوی دیگر نیز دیمیتری وُلکف برای تیم ملی روسیه ۱۷ امتیاز را کسب کرد تا امتیازآورترین بازیکن تیمش شود.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال2019 تیم والیبال روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ تیم در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها در بلگراد صربستان، ظهر امروز چین تایپه را ۳ بر ۲ شکست داد و راهی فینال شد.

وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری، ماهان مقدم راد، اعضای گلستانی تیم ایران هستند.

تیم ایران فردا یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران، در فینال به مصاف تیم آلمانی می‌رود که پیش از این در دور گروهی، مغلوب والیبالیست‌های کشورمان شده بود.

دیگر خبرها

  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها