Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، این رزمایش مشترک با نام «فرمانده پرشور ۲۰۱۹» در مرکز تمرین اصلی شهر نظامی ملک خالد عربستان با حضور یگان هایی از نیروی زمینی عربستان و آمریکا آغاز شده است.

سرتیپ «صالح بن احمد الزهرانی» فرمانده منطقه شمالی عربستان در این رابطه گفت: هدف از برگزاری این رزمایش تقویت همکاری و هماهنگی نظامی مشترک میان دو کشور و تبادل و انتقال تجربیات و نیز بالابردن سطح آمادگی برای مقابله با تهدیدهای منطقه ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این رزمایش به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت و قرار است تعدادی ماموریت آموزشی در محیط عملیاتی انجام شود.

شهر نظامی ملک خالد در ۷۰ کیلومتری جنوب غرب شهر حفر الباطن واقع در شرق عربستان سعودی قرار دارد.

شهر نظامی «ملک خالد» یک پایگاه نظامی بزرگ با ظرفیت پذیرش ۶۵ هزار نظامی شامل کلیه تاسیسات مورد نیاز از جمله یک پایگاه هوایی بزرگ است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عربستان عربستان سعودی برنا مشترک رزمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد

جعفر مرادی حقیقی ، به نزدیک شدن فصل گرما اشاره کرد و گفت: با توجه به برخی رخدادهای طبیعی که در جنگل‌ها و مراتع اتفاق می‌افتد باید نیروهای واکنش سریع آمادگی اجرای عملیات اطفای حریق در مدت زمان کوتاه و به موقع را داشته باشند.

وی به برگزاری این رزمایش در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهرود اشاره کرد و گفت: امروز این رزمایش با مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی با اتحاد و همدلی انجام شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان ابراز کرد: این نیروها در این محل جمع شدند تا نشان دهند که می‌توانند به موقع برای جلوگیری از خسارت‌های جبران ناپذیری که در اثر عوامل طبیعی و انسانی در جنگل‌ها و مراتع هر از چندگاهی اتفاق می‌افتد، اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا