Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@18:21:13 GMT

ویلموتس: همه ما در کنار هم، خانواده ایران هستیم

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۵۳۲۱

ویلموتس: همه ما در کنار هم، خانواده ایران هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در تمرینات تیم فوتبال ساحلی ضمن بازدید از امکانات این تیم ،با بازیکنان واعضای کادر فنی دقایقی صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته اردوی تیم ملی ساحلی ایران یک مهمان بسیار ویژه داشت.مارک ویلموتس به همراه دیگر اعضای کادر فنی با حضور در تمرینات ساحلی بازان ضمن بازدید ازامکانات این تیم با بازیکنان و همچنین مربیان به گفتگو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 در ابتدا بعد ازاستقبالی که از سرمربی بلژیکی ایران به عمل آمد هاشم‌پور مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ضمن خوشامدگویی اظهار داشت: «از اینکه شمارا اینجا در کنار خودمان می‌بینیم بسیار خوشحالیم و من مطمئن هستم که فوتبال ایران با ورود شما دچارتغییراتی مثبتی خواهد شد. ضمن اینکه استقبال خوب مردم از بازی‌های تیم ملی نشان‌دهنده همین مطلب است.»


 در ادامه مارک ویلموتس بعد از صحبت‌های سرمربی فوتبال ساحلی با اشاره به جایگاه رفیع این تیم دررتبه‌بندی جهانی اظهار داشت: «باید بگویم وقتی درباره جایگاه دومی شما در رنکینگ فیفا به من گفتند باورش برایم سخت بود وحالامعتقدم فاصله زیادی برای تصاحب رنکینگ شماره یک جهان ندارید. من زمانی که در بلژیک بازی می‌کردم این شرایط را کاملاً تجربه کردم و به این امر واقفم که حضور داشتن در جایگاه اول تا سوم جهان چه حس خوبی دارد.»


سرمربی تیم ملی در ادامه در جمع ساحلی بازان گفت: «شکی ندارم که این جایگاه و مرتبه حاصل نشده است مگر با تلاش و کوشش ومن حتماً از این به بعد نتایج وعملکرد شما را پیگیری خواهم کرد و امیدوارم دوباره در روزهای آینده  فرصتی فراهم شود تا بازهم به دیدار شما بیایم.»


وی در خاتمه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: «این را فراموش نکنید که همه ما از فوتبال گرفته تا فوتسال و فوتبال ساحلی عضو یک خانواده هستیم.»


گفتی است در خلال این دیدار لوران اسپینوسی مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی ایران که درگذشته تجربه حضور در فوتبال ساحلی را داشته است با پیمان حسینی دروازه‌بان شاخص ساحلی تیم ملی ایران دقایقی صحبت کردند.

مارک ویلموتس (سرمربی) فوتبال ساحلی تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارک ویلموتس سرمربی فوتبال ساحلی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان

ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان مشخص شده است.

طرفداری | سرمربی تیم ملی زیر۱۸ سال دختران ترکیب ایران برابر قرقیزستان را اعلام کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، اخرین دیدارتیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان در تورنمنت کافا امروز از ساعت ۱۳.۳۰ برگزار می شود که مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم ملی دختران، ترکیب ۱۱ نفره ایران را اعلام کرد:

اتنا توفیق -فاطمه محسنی - ستایش فیض الهی-مینا بابویه -عسل قاجاریان-مهرناز عزت ابادی ( کاپیتان)-مائده بی رنگ-تانیا جهانشاهی - سمیه اسماعیلی - مریم دینی - پرنیا رحمانی

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟