Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه کامیونداران البرز از توقف توزیع لاستیک سهمیه‌ای بین رانندگان کامیون خبر داد و گفت: این مساله کامیونداران را با مشکل مواجه کرده است.

ناصر کاویانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا  منطقه البرز، در خصوص آخرین وضعیت توزیع لاستیک سهمیه‌ای بین کامیونداران گفت: توزیع لاستیک‌های سهمیه‌ای بیش ۱۰ روز است که متوقف شده و توزیعی انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا قبل از این همه چیز به صورت منظم و مناسب پیش می‌رفت در طول این 10 روز رویه‌ای در پیش گرفته شده که باعث ایجاد مشکل برای کامیونداران شده است.

کاویانی افزود: برخی نهادها خواهان در دست گرفتن توزیع لاستیک سهمیه‌ای هستند که این کار باعث ایجاد مشکلاتی شده است از همین رو از استانداری و وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست داریم به این مسئله ورود پیدا کند.

رئیس اتحادیه کامیونداران البرز درخصوص مشکلات پیش آمده گفت: مابقی کامیونداران برای دریافت لاستیک باید در سایت اینترنتی ثبت کنند اما مشکل اینجاست که برای ثبت نام در سایت هم دردسر و مشکلاتی وجود دارد، بسیاری از کامیونداران دسترسی به اینترنت و شناخت کافی از این فضا را ندارند.

وی در پایان اظهار داشت: حدود هشت هزار کامیوندار هنوز لاستیک دریافت نکرده اند، البته این آمار به آن معنا نیست که اگر این افراد لاستیک دریافت کنند نیاز به آن رفع می‌شود چون لاستیک محصولی مصرفی است که پس از تحویل آن به آخرین نفر، اولین نفر باز هم به لاستیک نیاز پیدا می‌کند.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اینترنت وزارت صنعت معدن و تجارت توزیع سهمیه لاستیک قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم

یک راننده کامیون حمل زباله در برزیل به دلیل ناتوانی در کنترل این وسیله نقلیه، باعث واژگونی آن شد. او و همکارش از این حادثه جان سالم به در بردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • سهمیه ارز مسافران حج چقدر شد؟
  • سهمیه ارز مسافران حج اعلام شد
  • سهمیه ارز مسافران حج مشخص شد
  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان