Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نوچمنی با بیان اینکه پیروز انتخابات دو جناح سیاسی در کشور نیست بلکه جوانان پیروز این میدان هستند، گفت: نبوغ و جوان گرایی در نسل چهارم انقلاب زمینه مشارکت سیاسی پررنگ مردم در انتخابات را فراهم می کند.

حجت الاسلام «قاسمعلی نوچمنی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان  در مورد مشارکت سیاسی مردم در انتخابات گفت: با سپری شدن 40 سال پیروزی انقلاب و شکوفایی عقل و خرد در جامعه، مردم به بلوغ سیاسی خوبی رسیدند و فراز و نشیب هایی در این چهار دهه ایجاد شد که در دهه چهارم نمود آن بر روی نسل جوان رخ نمایی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرکل جبهه حامیان ولایت با اشاره به فعالیت سیاسی دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا اظهار کرد: پیروز میدان انتخابات این دو جناح نیستند بلکه جوانانی هستند که از دامن انقلاب متولد شدند و در این سه دهه بعد از پیروزی انقلاب فعالیت کردند و در انتخابات بعدی نیز تعیین کننده هستند.

 

استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: در هر عصر و دوره ای باید مدیریت جهادی را نهادینه کنیم جز مدیریت  جهادی راه دیگری برای حل مشکلات در این کشور وجود ندارد تمام مشکلات و معضلات اقتصادی که ما امروز شاهدیم و مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند بدون برخوداری از مدیریت جهادی ایجاد شده است.

 

حجت الاسلام نوچمنی ادامه داد: امیدواریم نمایندگان بعدی تلفیقی از دو جناح و نسل جوان باشند و از همان ویژگی هایی که رهبر انقلاب عنوان کردند برخودار باشند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: همراه نبودن با مونیات رهبری یکی از نقاط ضعف یک نماینده است و اولین خواسته مردم از نمایندگان این است که مطیع فرمان رهبری باشند.

 

وی اظهار کرد: اگر نمایندگان مطیع فرمان رهبر انقلاب در اصول و چهارچوب نظام اسلامی باشند هرگز در تصمیم گیریها مرعوب طرف مقابل نمی شوند و جرات و شجاعت مقابله پیدا می کنند.

 

دبیر کل جبهه حامیان ولایت گفت: بیشترین مشارکت و استقبال از انتخابات در این دوره از انتخابات است و این امر به جهت نبوغ و جوان گرایی در نسل چهارم انقلاب است./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع جشن های دهه کرامت شیراز چهارمحال و بختیاری دهه کرامت در فارس آذربایجان غربی روزنامه اردبیل جوانگرایی مشارکت مشارکت مردمی احزاب انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی

امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفای خود از امامت جمعه این شهر توضیحاتی ارائه داد.

 به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام اصغر عسکری گفت: بنده ۱۵ آذر سال ۹۸ به عنوان امام جمعه رفسنجان معرفی شدم و بنا را بر این گذاشتم که سه سال بیشتر نمانم؛ لذا چند ماه قبل از پایان دوره سه‌ساله در ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ استعفا دادم.
وی افزود: از طریق روال اداری استعفای خود را به کرمان دادم و کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد؛ لذا در سمیناری که در تهران برگزار شده بود استعفایم را تقدیم آقای حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور کردم.
او اظهار داشت: همان‌جا جلسه‌ای با هم داشتیم و امر کردند که تا آخر ۱۴۰۱ بمانید.
وی افزود: در پایان سال ۱۴۰۱ گفتند ۱۴۰۲ انتخابات مجلس است بمانید تا انتخابات برگزار شود و باز هم اطاعت کردیم؛ لذا در ابتدای امسال استعفای من مورد پذیرش قرار گرفت.
امام جمعه رفسنجان با بیان این‌که بنده به جز دو دولت بنی‌صدر و مرحوم شهید رجایی با همه دولت‌ها کار کردم، ادامه داد: با دو دولت قبلی و فعلی در رفسنجان کار کردم و هر دو دولت کمال صمیمیت و همراهی را با بنده انجام دادند.
عسکری افزود: دلیل استعفای خود را نوشته‌ام و این است که پاسخ عملی مثبتی به اندیشه متعالی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر جوان‌گرایی و واگذاری مسئولیت‌ها به جوان‌تر‌ها است.
وی گفت: من سال ۱۳۶۴ از طرف امام راحل (ره) امام جمعه کوهبنان شدم و تاکنون ۳۹ سال امام جمعه بودم.
او توضیح داد: هم در جهاد سازندگی و در آموزش و پرورش کار کرده‌ام؛ مردم چه گناهی کرده اند که فردی که ۴۰ سال کار کرده را تحمل کنند؟ گفتیم جوانی سرحال بیاید؛ یکی از مخاطبان حرف آقاخودمان هستیم.
عسکری ادامه داد: قرار بود قضیه محرمانه بماند و امروز آقای محی‌الدینی در مهریز از مردم این شهر خداحافظی و هفته آینده در رفسنجان معارفه شوند، اما قضیه لو رفت.
او گفت: پس از اصرار و پافشاری مردم، بنده پذیرفتم در خدمت شما باشم؛ از لطف و صمیمیت و بنده نوازی مردم رفسنجان تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم است
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه‌تمام انتخابات را تمام کنیم
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه کاره انتخابات را تمام کنیم
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند