Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@19:39:39 GMT

پشت پرده جدایی پاتوسی از استقلال

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۵۸۶۰

پشت پرده جدایی پاتوسی از استقلال

استقلال تهران سرانجام پاتوسی را از دست داد و در باشگاه استقلال هم کسی نیست که درست و حسابی در این زمینه جواب دهد.

به گزارش مشرق، مدیران استقلال قرار بوده پاتوسی را حفظ کنند. هیئت مدیره هم درباره این بازیکن به جمع‌بندی رسید که او را حفظ کند. هیئت مدیره تأکیدش این بود که پاتوسی بماند ولی در نهایت او از بنی‌یاس سردرآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا استقلالی‌ها به شدت پیگیر این موضوع هستند، به ویژه در هیئت مدیره. وقتی از اسماعیل خلیل زاده عضو هیئت مدیره باشگاه در این باره سؤال کردیم جواب مهمی داد: «از داخل ضربه زدند تا پاتوسی برود و در استقلال نماند.»

بیشتر بخوانید:

جزئیات قرارداد پاتوسی با بنی یاس

کسی نمی‌داند منظور او آیا افراد داخلی در استقلال هستند یا افرادی خارج از باشگاه ولی داخل ایران. باشگاه بخشی از پول درخواستی این بازیکن را هم کنار گذاشته بود. ظاهراً پاتوسی حاضر بوده مبلغ کمتری بگیرد و در تمرینات هم حاضر شود. به همین خاطر برای هیئت مدیره ابهام شده که چرا با وجود این شرایط، نتوانستند او را حفظ کنند. البته امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال در آخرین مصاحبه خود گفت برای تمدید قرارداد این بازیکن پول داشتند ولی مجبور شدند پول را برای پروپییچ نگه دارند. در همین راستا با یکی از مسئولان باشگاه استقلال هم درباره پاتوسی و جنجال جدایی‌اش صحبت کردیم، او هم در این باره گفت: «تا زمانی که نفهمم چه اتفاقی افتاد و چرا پاتوسی از استقلال رفت، صحبت نخواهم کرد. باید تکلیف این موضوع مشخص شود.»

کاملاً پیداست استقلالی‌ها به تحرکات فردی مشکوک شده‌اند، حالا این فرد کیست بماند. شنیدیم بعضی‌ها در باشگاه به ماجرای جدایی تیام و حالا پاتوسی نگاه خاصی دارند. یک فرد آگاه در این باره گفت: «شما ببینید چه اتفاقی افتاد تیام و پاتوسی رفتند؟ این دو بازیکن در کشور خودشان یا در اروپا خواهان نداشتند ولی به استقلال آمدند، خودشان را نشان دادند و بعد سر از کشور‌های عربی درآوردند. انگار استقلال شبیه یک ویترین است که خودشان را نشان دهند و سر از تیم‌های دیگر دربیاروند. آیا می‌توان گفت بعضی‌ها برای این مسئله برنامه‌ریزی کرده‌اند؟!»

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو آیاندا پاتوسی استقلال شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سعید منتظرالمهدی، در جلسه هیئت مدیره باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس با تاکید بر اینکه امروز پیشرفت و ترقی کشور بیش از هر عاملی به رشد و بالندگی دانش آموزان بستگی دارد چرا که کودکان و نوجوانان امروز، زنان و مردان آینده ساز کشور هستند، اظهار داشت: پلیس با راه اندازی «باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس» در نظر دارد تا علاوه بر حضور حداکثری و مؤثر دانش آموزان در انتشار اخبار نرم حوزه پلیسی و آگاهی بخشی به جامعه در موضوعات مختلف پیشگیرانه، حس اعتماد به نفس آنان را برای حضور در جامعه، تقویت کرده، افزایش دهد.

وی افزود: باورمندی به دانش آموزان و میدان دادن به آنان در راستای افزایش حس مطالبه گری و بهره‌گیری از انرژی مضاعف کودکان و نوجوانان در فرهنگ سازی و جهت دهی درست به ذهن و روان آنان با هدف تربیت شهروندانی قانونمند و قانون مدار، مهم‌ترین دلایل آغاز به کار باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس است.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا سنین کودکی و نوجوانی را زمینی بکر و حاصلخیز دانست و گفت: هرچه در این زمین بکر، بذر آگاهی، علم، دوستی، مهربانی و پایبندی به قانون بکاریم، فردا جامعه‌ای آباد در امنیت و سلامت روانی و فیزیکی خواهیم داشت و اگر نسبت به این دوران حساس غفلت زده عمل کنیم، آینده‌ای دشوار و ثمره‌ای تلخ در انتظار کشور است.

منتظرالمهدی، دانش آموزان را ریشه توسعه و موتور محرک کشور معرفی و خاطرنشان کرد: افتتاح باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس از سوی فراجا و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم دانش آموزان نشان از این دارد که پلیس، در گسترش قانونمندی و نهادینه کردن هنجارها در جامعه به کودکان و نوجوانان بسیار امیدوار است، چراکه قرار است نسل جدید همزمان با ورود به جامعه، ارزش‌ها، بایدها و نبایدها را شناخته، در مسیر آن حرکت کند و عالمانه نسبت به دگرگونی‌های اجتماعی واکنش نشان دهد.

در پایان جلسه، معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فراجا طی احکامی جداگانه سرهنگ صمد عباسی را به عنوان رئیس هیئت مدیره، آزاده رضایی عادل را به عنوان مدیر عامل و همچنین سرهنگ مهدی سرپناه مهندس سعید کاتبی، دکتر محمدحسین الیاسی، شیما معتمد منفرد و ۲ نفر از مدیران باسابقه رسانه کشور را به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه دانش آموزی پلیس منصوب کرد.

کد خبر 6088381

دیگر خبرها

  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها