Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-03@20:38:02 GMT

اسلحه پلاستیکی مامور قلابی را لو داد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۵۸۸۰

اسلحه پلاستیکی مامور قلابی را لو داد

به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، روز گذشته مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه مترو چهارراه ولیعصر (عج) متوجه درگیری بین دو شهروندی شدند که از قطار پیاده شده بودند.

مأموران بلافاصله برای خاتمه دادن به درگیری وارد ماجرا شده که متوجه شدند یکی از طرفین درگیری با اسلحه پلاستیکی و غصب عناوین، قصد ترساندن شهروندان را داشته و خود را مأمور معرفی می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه تحقیقات مشخص شد، متهم بر سر نشستن روی صندلی با شاکی درگیر شده و با نشان دادن اسلحه پلاستیکی خود را مأمور معرفی کرد. پس از انتقال متهم به مقر پلیس حسب ظواهر به نظر رسید وی دچار اختلالات روانی است.

سرهنگ علی راقی رئیس پلیس مترو پایتخت با اعلام این خبر، گفت: گزارشی اولیه برای سیر مراحل قانونی تهیه و در نهایت متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل کلانتری ۱۲۹ جامی شد.

ویاز شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مشکوکی که خود را پلیس معرفی می‌کنند حتماً موارد را با ۱۱۰ و ۱۹۷ اعلام نمایند. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی زاهدان