Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:18:07 GMT

بوستان‌های شهر سمنان نیازمند ساماندهی هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۵۹۳۷

بوستان‌های شهر سمنان نیازمند ساماندهی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد همتی صبح دوشنبه در نشستی با موضوع بررسی وضعیت بوستان‌ها و المان‌های شهری سمنان در شورای شهر، ضمن بیان اینکه تعداد بوستان‌های محله‌ای در سطح شهر را ۷۳ بوستان است، تاکید کرد: برخی بوستان‌های سمنان فاقد نام و تعدادی از آنها موقعیت بهره برداری و استفاده عموم را ندارند.

وی افزود: امروز بوستان‌های شهر سمنان نیازمند ساماندهی و بهبود شرایط هستند تا بتوانیم فضایی را برای استفاده مردم مهیا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سمنان، در ادامه گفت: شهرداری طی روزهای گذشته نهضت آسفالت را برای حرکت خودروها انجام داد، اما با وجود اثر گذاری بوستان‌ها بر نوع و کیفیت روابط میان شهروندان ومحل عابر پیاده هنوز اقدام جهادی برای رفع معضلات موجود در پارک‌ها بر نداشته است.

همتی با بیان اینکه این انتظار از سوی وجود دارد که شهرداری و دستگاه‌های اجرایی نگاه ویژه ای به امور شهری و پروژه‌های عمرانی و فرهنگی داشته باشند، گفت: مدیریت، کنترل، ارزیابی و نظارت در پروژه‌ها باید بیشتر باشد.

وی افزود: با تشکیل جلسات متعدد و با هدف شعار فرهنگی از حضور دانشجویان و اساتید حوزه فرهنگ بهره بیشتری ببریم.

عباس آل بویه عضو کمیسیون فرهنگی شورا نیز دراین جلسه گفت: سازمان فرهنگی شهرداری با برگزاری ورزش‌های بومی محلی، علاوه بر مزیت‌های ورزش، می‌تواند درحفظ و بقای فرهنگ هرمحله نقش مؤثری داشته باشد.

وی افزود: عوارضی که از سوی شهروندان پرداخت می‌شود بخشی از درآمدهای شهرداری را تشکیل داده و بخش عمده‌ای از آن صرف بهسازی، زیباسازی، بهبود معابرو سایر هزینه‌های خدمات شهری می‌شود. شهروندان باید بدانند این عوارض‌ها در کدام قسمت شهر هزینه شده است.

کد خبر 4666734

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون فرهنگی شورای شهر سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست شهرداری منطقه ۷ شهرداری مشهد گفت: یکی از طرح‌های عمرانی سطح منطقه ۷، اجرای بوستان پنج هکتاری بانوان طُرق است که نقش زیادی در ارتقای نشاط و شادابی بانوان منطقه خواهد داشت.    مجید وحدتی پور افزود: این طرح هم اکنون پیشرفت ۴۶ درصدی داشته و امسال ۳۱ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.   وی ادامه داد: شهرداری منطقه به طور جدی پیگیر تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بود و سال گذشته نیز ۱۷ میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده بود.   وحدتی پور ابراز امیدواری کرد با اهتمام مضاعف و تخصیص و تامین اعتبارات، تا پایان امسال از این طرح مهم فضای سبز منطقه، بهره برداری و گام موثری برای بانوان مشهدی برداشته شود.

دیگر خبرها

  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه