Web Analytics Made Easy - Statcounter

 برنامه "آنچه پنهان است بزرگتر است" از یک طرح محرمانه که سازمان اطلاعات بحرین در سال ۲۰۰۳ با سرکردگان القاعده برای هدف قرار دادن مخالفان بحرینی سازماندهی کرده بود، پرده برداشت.

به گزارش ایسنا، طبق این برنامه که از شبکه الجزیره پخش شده است، سازمان اطلاعات بحرین یک سرکرده القاعده را برای هدایت یک تیم ترور برای هدف گرفتن و ترور مخالفان بحرینی به خدمت گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه اشاره شده که سه مسؤول سازمان امنیت ملی به دستور مستقیم حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین در این طرح دست داشتند.

براساس این برنامه، لیست ترور شامل رهبران سیاسی اپوزیسیون بحرین و در راس آن "عبدالوهاب الحسین" است.

در این برنامه اشاره می‌شود، پادشاه بحرین شخصاً نزد ریاض برای آزادی "محمد صالح" رهبر این تیم ترور مداخله کرده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بحرین القاعده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی که پیشتر استعفای رئیس سازمان اطلاعات نظامی این رژیم را «اقدامی شایسته» خوانده بود، از «نتانیاهو» هم خواست به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت فلسطین از سمت خود کناره‌گیری کند

به گزارش مشرق، «یائیر لاپید» در حساب کاربری خود در ایکس (توییتر سابق) نوشت: نتانیاهو به خاطر امنیت اسرائیل هم که شده باید استعفا دهد.

وی ادامه داد که «کابینه نتانیاهو باید (به خاطر شکست در برابر مقاومت فلسطین) از زندگی ما خارج شود.»

پیش از این، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی استعفای رئیس سازمان اطلاعات نظامی اسرائیل را «قابل توجیه و اقدامی شایسته» خوانده و گفته بود «بهتر است نتانیاهو هم همانند او استعفا کند.»

«آهارون حالیوا» رئیس سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اولین مقام ارشد نظامی صهیونیست است که بعد از آغاز جنگ در غزه استعفا می‌دهد.

دیروز (چهارشنبه) هم فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داد.

همزمان با آغاز دومینوی استعفاها در میان مقامات بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی، لاپید به عنوان رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از «بنی‌گانتس» و «آیزنکوت» دو عضو کابینه جنگ خواسته بود از کابینه نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • موشک های ایران به اسرائیل برخورد کرد یا نه؟ | ببینید
  • فیلم| همدستی واتس‌اپ با اسرائیل برای کشتار مردم غزه!
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • همدستی واتساپ با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد