Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@16:01:45 GMT

اسلحه پلاستیکی مامور قلابی را لو داد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۶۴۲۳

اسلحه پلاستیکی مامور قلابی را لو داد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، روز گذشته مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه مترو چهارراه ولیعصر (عج) متوجه درگیری بین دو شهروندی شدند که از قطار پیاده شده بودند.

مأموران بلافاصله برای خاتمه دادن به درگیری وارد ماجرا شده که متوجه شدند یکی از طرفین درگیری با اسلحه پلاستیکی و غصب عناوین، قصد ترساندن شهروندان را داشته و خود را مأمور معرفی می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه تحقیقات مشخص شد، متهم بر سر نشستن روی صندلی با شاکی درگیر شده و با نشان دادن اسلحه پلاستیکی خود را مأمور معرفی کرد. پس از انتقال متهم به مقر پلیس حسب ظواهر به نظر رسید وی دچار اختلالات روانی است.

رئیس پلیس متروی تهران با اعلام این خبر، افزود: گزارشی اولیه برای سیر مراحل قانونی تهیه و در نهایت متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل کلانتری ۱۲۹ جامی شد.

سرهنگ علی راقی از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مشکوکی که خود را پلیس معرفی می‌کنند حتماً موارد را با ۱۱۰ و ۱۹۷ اعلام نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اختلالات روانی اسلحه پلاستیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی طی درگیری در فرحزاد تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی