Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز بیست و چهارم تیرماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

چرا مصاحبه دکتری دانشگاه دولتی باید تغییر کند؟

این عنوان روزنامه فرهیختگان، به سیاست برگزاری آزمون مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد می‌پردازد، این سیاست‌گذاری‌ها می‌تواند الگوی مناسبی برای حل مشکلات پذیرش در دانشگاه‌های دولتی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پژوهشگاه‌های وزارت علوم چه می‌گذرد؟

این عنوان روزنامه فرهیختگان، به بودجه ۵۰۰ میلیاردی ۱۳ پژوهشگاه دولتی پرداخته است که ازجمله آن‌ها می‌توان از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، پژوهشکده هوافضا، پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و غیره اشاره کرد.

مهم‌ترین عناوین امروز بیست و چهارم تیرماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

گزارش ما در پاسخ به پروژه استنفورد 2040 برای رهبری ارسال شد

منصور غلامی وزیر علوم در این عنوان روزنامه آفرینش، با اشاره به طرح ایران 2040 دانشگاه استنفورد اعلام کرده است: جواب این طرح به‌صورت کارشناسانه داده شده است، نگاه افرادی که این طرح را آماده کرده‌اند، جامع و علمی نبوده است.

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد 98

مشاور عالی سازمان سنجش در این عنوان روزنامه آفرینش، مهلت انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد سال 98 تا فردا سه شنبه 25 تیرماه 98 تمدید شد.

انتهای پیام/

31 / 31 انتخاب رشته ثبت‌نام روزنامه آفرینش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: انتخاب رشته ثبت نام روزنامه آفرینش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص توسعه صنعت فضایی در کشور گفت: توسعه کاربردهای صنعت فضایی جز محورهای مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

وی افزود: در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.

کد خبر 6090531 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • وزیر علوم: پلیس آمریکا آزادی را در برخورد با دانشجویان معترض لگدمال کرد
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • جامعه دانشگاهی در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • جامعه دانشگاهی در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • عجیب‌ترین رشته‌های دانشگاهی / از زامبی شناسی تا مدیریت دوشیدن شیرگاو