Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا کریمدادی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان رضوی در این مراسم گفت: این کارت به پیشنهاد گروه اجرایی صندوق بازنشستگی این استان و با همکاری و پیگیری بانک صادرات خراسان رضوی چاپ شده است.
وی تصریح کرد: چاپ آزمایشی این کارت بانکی به تعداد ۱۰ هزار قطعه، نقطه عطفی در ارائه خدمات فراتر از یک کارت بانکی ساده به اعضای صندوق بازنشستگی کشوری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان رضوی مزایای کارت بانکی جدید را شامل منفک نمودن اعضای صندوق بازنشستگی کشوری از دیگر مشتریان بانک صادرات، چندمنظوره نمودن کارت، مکمل کارت شناسایی بازنشستگان کشوری، ایفای نقش کارت شناسایی جایگزین برای وظیفه بگیران و نیز کارت بانکی برای پرداخت حقوق و تسهیلات بازنشستگان برشمرد.

کریمدادی هدف این نهاد را ارائه خدمات هرچه بهتر به مو سپیدان عرصه اداری و افزود: طراحی و چاپ کارت بانکی جدید برای اعضای صندوق بازنشستگی کشور به زودی در سراسر کشور عملیاتی شود.
وی ادامه داد: ۱۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در خراسان رضوی عضو صندوق بازنشستگی کشوری و از این تعداد ۲۵ هزار نفر وظیفه بگیر و ۸۶ هزار نفر بازنشسته هستند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی بیشترین پذیرش تور‌های بازنشستگی را در مقایسه با دیگر استان‌ها دارد بطوری که ماهانه افزون بر پنج هزار بازنشسته صندوق بازنشستگی از سراسر ایران به مشهد سفر می‌کنند.
صندوق بازنشستگی کشوری سازمانی دولتی است که زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بازنشستگان بخش دولتی خدمت می‌کند. ۱۸ صندوق بازنشستگی در ایران وجود دارد. سازمان بازنشستگی کشوری پس از صندوق بازنشستگی تأمین اجتماعی، بزرگترین نهاد این حوزه در کشور است.   انتهای پیام//ج.ر   ارائه خدمات هرچه بهتر به مو سپیدان عرصه اداری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازنشستگان اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، باعنایت به دستورالعمل شماره 468/03 به تاریخ 5 اردیبهشت 1403 معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص شفاف سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص، از تاریخ 30 فروردین سال 1403 حداکثر تراکنش خرید از هرکارت متعلق به مشتری حقیقی، از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال  و مجموع تراکنش‌های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی نیز روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • درباره کلاهبرداری به روش اسکیمر چه می‌دانید؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب