Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:45:24 GMT

ویژه برنامه دوره اسلام ناب با نام «شب مقاومت»

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۷۳۰۰

ویژه برنامه دوره اسلام ناب با نام «شب مقاومت»

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدهاشم الحیدری، مازیار بیژنی و خانوادۀ شهید محمدعلی رحیمی، مهمان دورۀ «اسلام ناب» شده و در برنامه‌ای با نام «شب مقاومت» شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام سیدهاشم الحیدری، از رهبران جبهۀ مقاومت در عراق، با حضور در برنامۀ «شب مقاومت» سخنرانی می‌کند.

همچنین مازیار بیژنی با حضور در این برنامه، کاریکاتوری را با موضوع مبارزه با استکبارستیزی می‌کشد که در پایان برنامه رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از برنامه، از خانوادۀ شهید محمدعلی رحیمی (مشهور به رسول مولتان)، شهید عرصۀ فرهنگ، تجلیل می‌شود.

برنامۀ «شب مقاومت» دوشنبه ۲۴ تیر از ساعت ۱۸:۳۰ تا نماز مغرب‌وعشاء در محل دورۀ آموزشی اسلام ناب برگزار می‌شود. چهارمین دورۀ آموزشی «اسلام ناب» با حضور منتخب تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور، با محوریت تبیین مکتب امام خمینی (ره)، از ۱۸ تیر در اردوگاه سیدالشهدای آبعلی آغاز شده و تا اول مرداد ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4666856

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی برگزاری دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد

هما خورشیدی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: دوره صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری و دوره بازآموزی راهنمایان گردشگری از سری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان صنعت گردشگری، امروز و فردا در یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره‌ها به صورت رایگان با محوریت این اداره‌کل و توسط مؤسسات آموزشی خدمات گردشگری و باهدف آشنایی با مباحث روز صنعت گردشگری برای شاغلان و فعالان این صنعت برگزار می‌شود و در پایان برای هر کدام از شرکت‌کنندگان گواهینامه صادر می‌شود.

خورشیدی، ضمن اشاره به اهمیت آموزش و بازآموزی فعالان صنعت گردشگری گفت: تأمین نیروی انسانی ماهر یکی از مهمترین بخش‌های تاثیرگذار در حوزه گردشگری است که با حمایت دفتر مطالعات و آموزش گردشگری کشور و به منظور ارتقای سطح شاغلان این صنعت زمینه اجرای دوره‌های توانمندسازی فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات غزه ناشی از ترویج اومانیسم در مراکز آموزشی است
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)