Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی روسیه قهرمان لیگ ملت های والیبال 2019 شد.

طرفداری- دو تیم روسیه و آمریکا، بامداد امروز در فینال لیگ ملت های والیبال 2019، در شیکاگو آمریکا به مصاف هم رفتند.

روسیه که در دور نهایی نیز هم گروه آمریکا بود و در برابر این تیم شکست خورده بود، در این بازی با قدرت وارد شد و در همان ست اول با حساب 25 بر 23، حریف خود را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روس ها در ست دوم، 25 بر 20 کار را به حریف واگذار کردند اما در دو ست بعدی، این روسیه بود که توانست با حساب 25 بر 21 و 25 بر 20، پیروز رقابت ها شود و به قهرمانی لیگ ملت های والیبال در سال 2019 برسد. همینطور پس از این تیم، آمریکا، لهستان، برزیل، ایران و فرانسه، در جایگاه های دوم تا ششم ایستادند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد آزادشهر عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در دیدار رده‌بندی که به میزبانی واحد اراک در سالن پوریای ولی انجام شد تیم خوب و یکدست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر به نمایندگی از استان‌های شمالی کشور موفق شد  تیم تهران را شکست داده و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و بازیکن شماره ۹ تیم آزادشهر به‌عنوان فنی‌ترین و بهترین بازیکن مسابقات معرفی شد.

عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات به محمد عسکری بازیکن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تعلق گرفت.

در آیین اختتامیه مسابقات پیمان عین القضاتی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک، محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، عباس شیخان معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، محمد توسلی رئیس انجمن والیبال دانشگاه آزاد اسلامی،  میرزاده و معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی کاپ قهرمانی مدال و احکام تیم‌های اول تا سوم را اهدا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا